pie is delicous! Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 (bewerkt) hee ik zou het heel erg op prijs stellen als iemand een sig voor mij maakt ik gebruik hem als signature dus 500*150 je mag zelf weten wat voor onderwerp succes Type: signature Stijl: mag je zelf weten Grootte: 500 keer 150 Afbeelding: Tekst: ja Rand: ja Kleuren: ja Render (optioneel): ja Extra (optioneel):nee Bewerkt: 2 april 2008 door pie is delicous! Reageren
Talietje Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Volgens mij heb je niet de regels gelezen. Je moet dit lijstje invullen: [b]Type[/b]: [b]Stijl[/b]: [b]Grootte[/b]: [b]Afbeelding[/b]: [b]Tekst[/b]: [b]Rand[/b]: [b]Kleuren[/b]: [b]Render[/b] (optioneel): [b]Extra[/b] (optioneel): Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 gebruik nou even het lijstje! dan maak ik er wel een Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 (bewerkt) Verdorie EDIT@Hieronder: Ik ben niet boos hoor, Maar verdorie weer een dubbelpost Bewerkt: 2 april 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
pie is delicous! Geplaatst: 2 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2008 (bewerkt) Verdorie sry tijmen als je het nog wil veel succes EDIT:wil je nog of niet? Bewerkt: 2 april 2008 door pie is delicous! Reageren
raymono Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 waarom zet je bij tekst:ja ???? wil je ja hebben als tekst Reageren
Tieess Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 waarom zet je bij tekst:ja ???? wil je ja hebben als tekst Hij is hier nogmaar net, dat hele lijstje kende hij niet. Dus ik denk dat hij gewoon bedoelt van: Ja ik wil tekst erop, waarschijnlijk is dat dan zijn naam. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Ik wil er wel een doen, lever hem morgen wel in Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.