Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste leden,

ik ben weer bezig met Photoshop, alleen nu heb ik een probleempje: Ik wil graag al mijn layers geselecteerd hebben. Alleen krijg ik dat niet voor elkaar. Kan iemand mij dat uileggen?

Geplaatst: (bewerkt)

Dat doe je door hier op te klikken:(op de layer die je wilt verplaatsen of wat je ermee wilt doen)

feaagq1.jpg

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:

Dan Selecteer je de Layers door Ctrl in te drukken en dan op de layers te drukken ^_^

Succes! :tu:

Ik krijg het niet voor elkaar... Ik heb even een screen gemaakt (beetje onduidelijk) Maar ik wil dus hebben dat ik die layer (laag) 12 (waar je hem nu op ziet staan) tot layer 1 geselecteerd is dus allemaal blauw.

screenpsyc8.jpg

Bewerkt: door Global
Geplaatst:
Ik krijg het niet voor elkaar... Ik heb even een screen gemaakt (beetje onduidelijk) Maar ik wil dus hebben dat ik die layer (laag) 12 (waar je hem nu op ziet staan) tot layer 1 geselecteerd is dus allemaal blauw.

De manier die Unmountable Tijmen beschrijft zou dan gewoon moeten werken, hoor. Je houdt CTRL ingedrukt en je klikt daarna elke layer apart aan (dus de layers die je wilt selecteren). Een andere manier is om op laag 12 te gaan staan, SHIFT in te houden en vervolgens op laag 1 te klikken. Alle tussengelegen layers worden dan automatisch geselecteerd.

Geplaatst:

Vreemd want ik doe precies wat jullie zeggen... Nog maar is een screen:

screen2psue6.jpg

Je ziet een giraf met vogeltjes boven zijn hoofd het is een Gif afbeelding en die wil ik in een signature, alleen ik heb dus naar mijn weten alles geselecteerd met CTRL en dan alle layers aanklikken... Alleen als ik dan mijn Gif wil verkleinen met CTRL + T dan word er maar 1 stukje verkleint dus bijv de eerste layer... In de kolom ernaast met ''Historie'' staat wel wat ik gedaan heb want je ziet iets met Selectie laden...

Geplaatst:

Maar je wil dus alles verkleinen? Anders kan je misschien eens proberen om een nieuwe layer aan te maken, daarna op Ctrl + Alt + Shift + E te drukken, en dan zal je zien dat op die layer, alles komt wat er op de andere layers staat. :7 Probeer dan eens te verkleinen?

Geplaatst:

Je moet eerst CTRL indrukken, en dan op de eerste layer klikken, dan moet je CTRL blijven inhouden en dan op de 2de klikken, enzovoort. Dit zou echt moeten werken...

Geplaatst:

De methode van -Matthijs- en UT werkt als je met Photoshop CS2 werkt.

Werk je met Photoshop CS dan doe je dit op een andere manier. Je werkt dan met een soort van 'kettingkjes'.

Je selecteert laag 12 en gaat dan bij de andere lagen een kettingkje aanvinken.

Hier een screen om het wat duidelijker te maken:

post-12279-1207153209.png

Niet te geloven maar dat werkt ookal niet Dizzee, volgens mij klopt die ps niet helemaal bij mij :duh: Dus ik dacht ik download gewoon een nieuwe versie CS3 trial versie ben ik van dat gezeur ook weer af maar helaas blijkt dat ik daar geen imageready meer heb, terwijl ik dat juist nodig heb voor mijn gif afbeelding...

Edit: Het is gelukt ! Ik heb mijn eigen PS weer opnieuw geinstalleerd, waarna ik het op de manier van Dizzee nog eens geprobeerd heb en het is dus nu goed gegaan, bedankt voor jullie hulp :tu:

Bewerkt: door Global

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...