Jump to content

Gta sa Pc help Schieten

Recommended Posts

Geplaatst:

Hi ik heb en vraagje,

Ik zit nu bij de missie nines en ak's aleen hij zegt dat je op die flessen kan mikken dat kan op de ps2 bij mij dan krijg je er een groen pijltje boven. en daarna zegt manually aim maar met de knop die hij zegt bij het normaal aim aim ik dus al meteen manually, Kan iemand mij helpen want het is zo best lastig alvast bedankt

Geplaatst:

Manually aim betekent zonder lock-on, dus vrij mikken. Dit doe je gewoon door R1 ingedrukt te houden en dan de linker analoge stick te bewegen.

Geplaatst:
Weet ik Maar ik heb het over de PC En niet over de PS2

Je moet dan de rechtermuisknop inhouden. Je zult dan een cursor op het beeld zien, en hiermee moet je dan richten. Klik op de linkermuisknop en dan zal CJ schieten. ;)

Geplaatst:

okay maar je kan niet automatic aimen? en er gewoon tussen switchen want die flessen kapot schieten was redelijk moeilijk en dat is pas het begin: Warrom kon het op de ps2 dan wel en zie je het in youtube filmpjes ook en zegt dat je met je bladerwieltje tussen targets kan switchen want dat kan ik dus niet

Geplaatst:
Weet ik Maar ik heb het over de PC En niet over de PS2

Je zei PS2 :puh:

Dat doe je gewoon door Caps Lock in te houden ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Dat manualy aim is nog een rest uit de PS2 versie. Op de PC heb je altijd manual aim (tenzij je een gamepad hebt ingesteld). Dus alles wat je moet doen: de rechtermuisknop inhouden, en vervolgens mikken door de muis te bewegen en dan met de linkermuisknop schieten. Zo moeilijk is het niet, het is echt kinderspel. Oefening baart kunst, en als je moeite hebt met het omhoog en omlaag mikken, ga dan in het pauze menu naar Options>controls>mouse settings en klik op invert Y-axis of zoiets :puh:

En als je je afvraagt hoe je kan auto-aimen: Ga in het pauze menu naar Options>controls en zet 'mouse+keys' naar 'gamepad'. Je kan dan wel automatisch mikken (en scrollen tussen doelwitten) maar niet meer de camera bewegen met de muis.

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst: (bewerkt)

Dan doe je toch echt iets verkeerd want bij mij werkt het wel. En met mij een heleboel andere mensen.

En gebruik alsjeblieft hoofletters en leestekens want het is erg moeilijk om iets uit je verhaal op te maken, en ik probeer je te helpen hier.

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

Werkt caps bij jou wel?

Ik heb hem niet op default staan moet ik dat dan doen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...