Glenn_ Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Hoi ik heb een probleem Ik heb windows vista (zeg ik maar alvast erbij) Maar als ik liedjes in mijn user track zet en dan via options -> audio -> automatische scan doet dan hoor ik daarna nog geen liedjes ___________ (trouwens weet iemand hoe je er terug voor kan zorgen dat een extensie door geen enkel programma kan geopend worden , want mijn save games werken niet meer heb daar prongleuk als programma gekozen kladblok dus) Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Dan moet je natuurlijk wel eerst muziek erin zetten Mijn documenten, San andreas userfiles, User track Succes! Reageren
Glenn_ Geplaatst: 2 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2008 als je men beginpost goed leests staat er dat die er al instaan Reageren
Donwell Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Let erop dat je bestanden uitsluitend .mp3 en .wav bestanden zijn, andere bestanden worden niet gelezen. Als je alles erin hebt staan, scan ze dan en luister in-game nogmaals. Reageren
Glenn_ Geplaatst: 2 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2008 heb er naar gekeken ze zijn allemaal .mp3 dus enn nog is gescand en het werkt niet Reageren
hello123456 Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 heb er naar gekekenze zijn allemaal .mp3 dus enn nog is gescand en het werkt niet Toen GTA uitkwam was er nog niks bekend over Vista, en al helemaal niet de mappenstructuur. Ik vermoed dus dat GTA SA naar een verkeerde map zoekt, namelijk een Mijn documenten map van windows XP of lager. Ik weet alleen niet hoe je dit zou kunnen oplossen. Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Hoi ik heb een probleemIk heb windows vista (zeg ik maar alvast erbij) Maar als ik liedjes in mijn user track zet en dan via options -> audio -> automatische scan doet dan hoor ik daarna nog geen liedjes heb je al op f5 gedrukt dan pas beginnen je liedjes die jij eringezet heb te spelen Reageren
Glenn_ Geplaatst: 4 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2008 heb er naar gekekenze zijn allemaal .mp3 dus enn nog is gescand en het werkt niet Toen GTA uitkwam was er nog niks bekend over Vista, en al helemaal niet de mappenstructuur. Ik vermoed dus dat GTA SA naar een verkeerde map zoekt, namelijk een Mijn documenten map van windows XP of lager. Ik weet alleen niet hoe je dit zou kunnen oplossen. Misschien kan je ergens de url map vervangen? Want dan is mijn probleem met de save games ook opgelost Hoi ik heb een probleemIk heb windows vista (zeg ik maar alvast erbij) Maar als ik liedjes in mijn user track zet en dan via options -> audio -> automatische scan doet dan hoor ik daarna nog geen liedjes heb je al op f5 gedrukt dan pas beginnen je liedjes die jij eringezet heb te spelen Yep Reageren
.Timothy Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 User Tracks heeft zijn eigen instellingen, en die staan dan ook in het bestand 'gta_sa.set'. Dit bestand staat ook in de map 'GTA San Andreas User Files'. Verwijder het eens, en je instellingen zijn gereset. Ik weet niet of het helpt, maar er is kans. Succes! Reageren
Glenn_ Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2008 savegames en muziek werkt nog steeds niet :o Reageren
hello123456 Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 savegames en muziek werkt nog steeds niet :o Die muziekjes staan 1 map dieper dan de savegames, dus op zich logisch dat beide niet werken. URL van de map kan je niet zomaar aanpassen. Ik weet niet of het werkt maar je kan het proberen: Maak op ELKE partitie de volgende mappen structuur aan: X:\Documenten en settings\[Je gebruikersnaam]\Mijn Documenten\GTA San Andreas User Files\User Tracks Waar X de partitieletter is. Zo heb je op elke partitie een XP mappenstructuur naar een neppe mijn documenten, GTA ziet dat verschil toch niet en zal hoogstwaarschijnlijk gewoon werken. Sla dan 1 spel op. Ga al je GTA San Andreas User Files af, als je in 1 van die mappen het bestand GTASAsf1.b tegenkomt is dat de savegame, de andere GTA San Andreas User Files mappen kan je dus gewoon verwijderen gezien GTA SA daar kennelijk geen gebruik van maakt. Anders: Ik ga ervanuit dat je een legale versie van GTA SA hebt, zoek dan eens naar een update op de site van Rockstar of GTA SA die heb voor Vista geschikt maakt, maar ik vermoed dat je dan helaas een versie 2 of 3 gta zal krijgen die niet meer te modden is, met een downgrader zal je hem dan wel weer terugkrijgen naar 1, maar of die dan nog compatible is met Vista, ik weet het niet... Reageren
Glenn_ Geplaatst: 8 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2008 gevonden De map stond bij Openbare documenten Bedankt voor het helpen zla nu wel lukke met de user track player Reageren
Amigo48 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 `help ik heb het zelfde in gta sa maare het werkt niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.