HaaJee Geplaatst: 28 april 2004 Rapport Geplaatst: 28 april 2004 In GTA VC voor de pc kunnen per ongeluk verwijderde spellen zeker niet meer worden teruggehaald ??? Wie heeft een oplossing voor dit probleem? Bedankt! Reageren
Siender Geplaatst: 28 april 2004 Rapport Geplaatst: 28 april 2004 In GTA VC voor de pc kunnen per ongeluk verwijderde spellen zeker niet meer worden teruggehaald ???Wie heeft een oplossing voor dit probleem? Bedankt! ik denk dat je dan opnieuw moet gaan beginnen.... Reageren
Arjen Geplaatst: 28 april 2004 Rapport Geplaatst: 28 april 2004 In GTA VC voor de pc kunnen per ongeluk verwijderde spellen zeker niet meer worden teruggehaald ???Wie heeft een oplossing voor dit probleem? Bedankt! Verwijderde save games of het hele spel verwijderd? In ieder geval kan je de verwijderde save game niet meer terughalen. Ik denk dat je opnieuw moet beginnne. Reageren
8-Ball Geplaatst: 28 april 2004 Rapport Geplaatst: 28 april 2004 Of je moet een save game downloaden op GTAgames.nl! Reageren
djbob Geplaatst: 28 april 2004 Rapport Geplaatst: 28 april 2004 Ik ken een savegame pack, die is 5mb maar daar zit voor elke missie een savegame in~! Reageren
Arjen Geplaatst: 28 april 2004 Rapport Geplaatst: 28 april 2004 En waar is die save-game-pack dan? Kan ik wel gebruiken! :lol: Reageren
Siender Geplaatst: 30 april 2004 Rapport Geplaatst: 30 april 2004 Xamber,Apr 28 2004, 04:47 PM] En waar is die save-game-pack dan? Kan ik wel gebruiken! :lol: ja ik ook! :lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.