Jump to content

Stuntplane , Rode Rook

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vloog daarnet in een StuntPlane..

Ik drukte op de 2 en er kwam rode rook uit m'n achterkant van de stuntplane :puh:

na een tijdje kwamen er van diezelfde kogels op me af als die als je een 4 sterren wanted level hebt!

mijn vraag is; wat is dit voor rook en waarom krijg ik dan die kogels op me af? (geen wanted level)

Geplaatst:

Ik heb net efkes uitgeprobeert wat jij net vertelde maar bij mij gebeurt er niks.. waarschijnlijk is het gewoon een bug..

Geplaatst:
Ik heb net efkes uitgeprobeert wat jij net vertelde maar bij mij gebeurt er niks.. waarschijnlijk is het gewoon een bug..

moet je op de 2 bij uitroepteken drukken terwijl je in de stuntplane vliegt.

Geplaatst: (bewerkt)

Die rode rook hoort erbij. Stuntplanes zijn stuntvliegtuigen, en zijn dus erg behendig, snel en kunnen (in GTA San Andreas) ook gekleurde rook uitscheiden (weet geen beter woord te verzinnen :7). Die rook kun je op zich niks mee, en dit is gewoon een extra optie.

Over die kogels, het kan best zijn dat het raketten van een legerbasis zijn. Eén legerbasis heet Area 69 (een parodie op Area 51 en standje 69) en ligt ten zuiden van je eigen vliegveld, Verdant Meadows Aircraft Graveyard. Hier staan op diverse plaatsen SAM-sites, dat zijn apparaten die hittegevoelige raketten op je afschieten, als je boven een bepaalde gebied vliegt. De andere legerbasis ligt in San Fierro aan de oostkust, en heet Easter Basin. Daar ligt een schip waar ook twee SAM-sites aan gemonteerd zijn. Het kan dus zijn dat deze raketten naar je toe vlogen toen je 4 sterren had en in een vliegtuig zat en boven een legerbasis vloog.

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:
Die rode rook hoort erbij. Stuntplanes zijn stuntvliegtuigen, en zijn dus erg behendig, snel en kunnen (in GTA San Andreas) ook gekleurde rook uitscheiden (weet geen beter woord te verzinnen :7). Die rook kun je op zich niks mee, en dit is gewoon een extra optie.

Over die kogels, het kan best zijn dat het raketten van een legerbasis zijn. Eén legerbasis heet Area 69 (een parodie op Area 51 en standje 69) en ligt ten zuiden van je eigen vliegveld, Verdant Meadows Aircraft Graveyard. Hier staan op diverse plaatsen SAM-sites, dat zijn apparaten die hittegevoelige raketten op je afschieten, als je boven een bepaalde gebied vliegt. De andere legerbasis ligt in San Fierro aan de oostkust, en heet Easter Basin. Daar ligt een schip waar ook twee SAM-sites aan gemonteerd zijn. Het kan dus zijn dat deze raketten naar je toe vloegen toen je 4 sterren had en in een vliegtuig zat en boven een legerbasis vloog.

Vloegen?? :7

Als je met een Hydra vliegt, en je drukt (met PS2) op rondje, dan komt er een lichtbal naar beneden vallen. Als er een raket op je afkomt, en je drukt op de knop voor die lichtbal dan lijd je die raket af en komt hij niet op je af ^_^

Met PC weetik niet welke knop, sorry.

Geplaatst:

Als je de 'No more Wanted level' cheat (AEZAKMI voor PC) gebruikt en vliegt over deze SAM-sites zullen ze alsnog vuren. ;)

Geplaatst:
Vloegen?? :7

Als je met een Hydra vliegt, en je drukt (met PS2) op rondje, dan komt er een lichtbal naar beneden vallen. Als er een raket op je afkomt, en je drukt op de knop voor die lichtbal dan lijd je die raket af en komt hij niet op je af ^_^

Met PC weetik niet welke knop, sorry.

Op de PC is het de linkermuisknop.

Geplaatst:

Hij heeft gezegt dat hij 4 sterren had en niet 5 die je krijgt als je boven area 69 en legerbasis in San Fierro vliegt. Hij was zo te zien naar eiland waar hij niet mocht komen gevlogen want dan krijg je 4 sterren :Y .

Geplaatst:

Die rook wordt in het echt gebruikt om mee te "skywriten", dus iets tekenen terwijl je vliegt. Zet de camera maar eens op Cinematic en probeer iets in de lucht te schrijven ;)

Geplaatst:

De rook is duidelijk, maar geen van de legerbasissen vuren kogels af, alleen maar SAM raketten (die in San Fierro vuurt zelfs helemaal niets af). Die kogels hebben mischien we een andere verklaring. Als je schiet met een wapen, zie je soms wel eens een lichtere 'streep' door de lucht gaan (ik neem aan dat je de kogels van de politieheli's bedoelt). Er kan wel eens iets mis zijn met je pc of San Andreas installatie, of je verbeeld het je maar kogels ben ik nog niet tegengekomen in een stuntplane.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...