Jump to content

Rondvliegende Dodo's


Miek

Recommended Posts

De rondvliegende Dodo's,zijn die fake en onbestuurbaar in Vice City?

Ze zijn niet fake, maar wel onbestuurbaar. Ga eens met een Hunter achter een aan vliegen en schiet erop. Hij zal ontploffen en de doek wat eraan vasthangt zal naar onder vallen. Je krijg wel een wanted level. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Da's jammer hé...

Maar zit er een persoon in?

En zijn er zappelin's in Vice City?

Ja die zijn er. Maar die vliegen zo hoog dat je ze niet kan aanraken. Waarschijnlijk gewoon voor de sier.

Link to comment
Delen op andere websites

Kheb wel eens geprobeerd die Zappelins uit de lucht te knallen.

Na 1000 kogels vloog die er nog :duh:

De zappelins zul je ook niet kapot krijgen. De zappelins zijn wél fake en dus niet neer te schieten. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

je kan de zeppelins wel bereiken, maar je zal er gewoon doorvliegen.

Voer gewoon de auto's vliegen cheat, spawn een tank, richt de loop van de tank naar achter, schiet, en je zal opstijgen ^_^, vlieg dan naar de zappelin..

NOTE: je gebruikt dan wel cheats, dus speel je cheatloos, gebruik deze dan ook niet, of slaag niet op! :tu:

Greetz :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

je kan de zeppelins wel bereiken, maar je zal er gewoon doorvliegen.

Voer gewoon de auto's vliegen cheat, spawn een tank, richt de loop van de tank naar achter, schiet, en je zal opstijgen ^_^ , vlieg dan naar de zappelin..

NOTE: je gebruikt dan wel cheats, dus speel je cheatloos, gebruik deze dan ook niet, of slaag niet op! :tu:

Greetz :cya:

als je online speelt met vc heb je een bepaalde server waar jeheel hoog kunt vliegen en door die zepelin

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik heb ook nog nooit een Dodo met een spandoek zien vliegen..Waar vliegen die dan?
Gewoon random in de lucht. Ga zelf maar eens over het water vliegen tussen de 2 grote eilanden in en je zult ze vanzelf tegenkomen. Ik dacht echter dat deze unsolid waren en dat je er zo doorheen vliegt, maar ik kan me vergissen.
Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik heb ook nog nooit een Dodo met een spandoek zien vliegen..Waar vliegen die dan?
Gewoon random in de lucht. Ga zelf maar eens over het water vliegen tussen de 2 grote eilanden in en je zult ze vanzelf tegenkomen. Ik dacht echter dat deze unsolid waren en dat je er zo doorheen vliegt, maar ik kan me vergissen.

K'zou niet weten hoe ik aan een vliegtuig moet komen

Ben nog in het begin van het spel :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...