Little smoke gta sa Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Yo kan iemand me elpen met Mta? Ik zou wel online willen spelen Alvast bedankt Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Je klikt eerst >>hier<< om MTA te downloaden. Na het downloaden even uitpakken met >>Winrar<<. In de uitgepakte map zal een installere zitten. Klik paar keer op next en hij zal klaar zijn met instaleren na een paar minuten. Kijk wel éérst even of je wel V1 hebt van SA. Hoe zie ik welke versie ik heb? V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks. V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan. V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan. </P> Als je V2 hebt kun je niet modden, waar MTA onder valt, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken. < Nu kun je MTA starten en kun je spelen. Reageren
Little smoke gta sa Geplaatst: 2 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Je klikt eerst >>hier<< om MTA te downloaden. Na het downloaden even uitpakken met >>Winrar<<. In de uitgepakte map zal een installere zitten. Klik paar keer op next en hij zal klaar zijn met instaleren na een paar minuten. Kijk wel éérst even of je wel V1 hebt van SA. Hoe zie ik welke versie ik heb? V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks. V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan. V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan. </P> Als je V2 hebt kun je niet modden, waar MTA onder valt, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken. < Nu kun je MTA starten en kun je spelen. Okay maar hoe kom je dan op de server? Doet hij het meteen al en ik heb mta srver aanglikd en hij zegt dat hij ready is to accept connections Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Okay maar hoe kom je dan op de server?Doet hij het meteen al en ik heb mta srver aanglikd en hij zegt dat hij ready is to accept connections Je moet niet de server aanklikken, maar de cliënt. Start de cliënt op, klik op browse servers en kies een server. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.