Jump to content

mTA

Little smoke gta sa

Recommended Posts

Geplaatst:

Je klikt eerst >>hier<< om MTA te downloaden. Na het downloaden even uitpakken met >>Winrar<<. In de uitgepakte map zal een installere zitten. Klik paar keer op next en hij zal klaar zijn met instaleren na een paar minuten. Kijk wel éérst even of je wel V1 hebt van SA. ;)

Hoe zie ik welke versie ik heb?

V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks.

V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan.

V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan. </P>

Als je V2 hebt kun je niet modden, waar MTA onder valt, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken. <

Nu kun je MTA starten en kun je spelen. :)

Geplaatst:
Je klikt eerst >>hier<< om MTA te downloaden. Na het downloaden even uitpakken met >>Winrar<<. In de uitgepakte map zal een installere zitten. Klik paar keer op next en hij zal klaar zijn met instaleren na een paar minuten. Kijk wel éérst even of je wel V1 hebt van SA. ;)

Hoe zie ik welke versie ik heb?

V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks.

V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan.

V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan. </P>

Als je V2 hebt kun je niet modden, waar MTA onder valt, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken. <

Nu kun je MTA starten en kun je spelen. :)

Okay maar hoe kom je dan op de server?

Doet hij het meteen al en ik heb mta srver aanglikd en hij zegt dat hij ready is to accept connections

Geplaatst:
Okay maar hoe kom je dan op de server?

Doet hij het meteen al en ik heb mta srver aanglikd en hij zegt dat hij ready is to accept connections

Je moet niet de server aanklikken, maar de cliënt. Start de cliënt op, klik op browse servers en kies een server. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...