Jon-asses Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 (bewerkt) Hey iedereen, Vandaag heb ik eens zitten werken aan 1 grote trailer waar er stukken van alle 4 de trailers inzitten. Hopelijk vinden jullie het wat : 2de filmpje: Bewerkt: 13 april 2008 door Jon-asses Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 (bewerkt) Mooi gemaakt man Alleen het eerste stukje bij die brug, die overgang van muziek naar praten is beetje vaag , maar voor de rest zijn de fragmenten goed afgestemd op de muziek Bewerkt: 2 april 2008 door Kai-ShockWave Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Mooi gemaakt, de beelden komen ook samen met de geluiden, dat lijkt me veel werk! Je ziet dus ook dat er veel werk in zit. Zulke fan-trailers zijn altijd leuk om te bekijken! Ik kijk dus uit naar een volgende trailer van je? Reageren
Gijsso Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Eerste 40 seconden waren makkelijk. Allemaal van 1 trailer achter elkaar. Verder heel goed gedaan. Goede muziek, de beste stukken gebruikt. Alleen zitten er soms een groene filts. Misschien kun je dat ff veranderen (als het kan). 9/10 Reageren
Jon-asses Geplaatst: 2 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Eerste 40 seconden waren makkelijk. Allemaal van 1 trailer achter elkaar. Verder heel goed gedaan. Goede muziek, de beste stukken gebruikt. Alleen zitten er soms een groene filts. Misschien kun je dat ff veranderen (als het kan).9/10 Youtube-kwaliteit he . Bedankt allemaal voor de goede reacties Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Écht mooi gedaan man, alleen is de kwaliteit een beetje minder (dit zal waarschijnlijk wel komen door Youtube). Voor de rest is het goed gelukt. Ik zou je een 9/10 geven. Reageren
pilot Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Dit is echt een mooie trailer. Het geluid loopt mooi synchroom met de shots uit de trailer. 9/10. Reageren
steintje Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 ik vindt het ook heel mooi vooral de muziek past bij deze trailer. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 leuk maar begin was niet zo goed en einde wel 8/10 Reageren
karamanci Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Als je beter kwaliteit wilt moet je uploaden bij Gametrailers En je hebt Sony Vegas gebruikt he 8/9 93/100 Reageren
js007 Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 ik vind hem heel mooi vooral de muziek past heel goed Reageren
Jon-asses Geplaatst: 2 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Als je beter kwaliteit wilt moet je uploaden bij Gametrailers En je hebt Sony Vegas gebruikt he 8/9 93/100 Thanks voor tip en hoge cijfers. Ik heb Windows movie maker gebruikt . Bedankt aan de anderen ook, valt in de smaak blijkbaar . Reageren
bobsie132 Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 ECHT VET FILMPJE zkrs vet filmpje. vooral hoe de muziek bij het filmpje past 10/10 :tu: GTA RULES Reageren
Jack-IV Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Mooie zelfgemaakte trailer! Een tipje: Probeer niet heel de tijd van 1 trailer fragmenten er in te plaatsen, maar alles wat te mixen. De muziek past er goed bij, dat wel PS: Als je wilt kan ik het filmpje op m'n site uploaden, zodat de kwaliteit een stuk hoger ligt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.