AOSY86 Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 mooi gemaakt 9/10 welke programa gebruik je Jon-asses ? (Ulead movie 11 ?) Reageren
Jon-asses Geplaatst: 2 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2008 mooi gemaakt 9/10welke programa gebruik je Jon-asses ? (Ulead movie 11 ?) Heb ik al eens op geantwoord ik gebruik gewoon de standaard in je pc zittende Windows Movie Maker Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 mooi man!! krijg er gewoon rillingen van met die muziek erachter Reageren
Iscariah Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Eerste 40 seconden waren makkelijk. Allemaal van 1 trailer achter elkaar. Verder heel goed gedaan. Goede muziek, de beste stukken gebruikt. Alleen zitten er soms een groene filts. Misschien kun je dat ff veranderen (als het kan).9/10 Youtube-kwaliteit he . Bedankt allemaal voor de goede reacties Sorry dat ik het zeggen moet, maar het ligt dus niet aan youtube dat jouw filmpje korrelig eruit ziet. Ik kan het bewijzen met hetvolgende: Als het een filmpje zou geweest zijn van goede kwaliteit, dan zal youtube de kwaliteit drastisch verminderen. TENZIJ je achter de URL &fmt=18 zet (trucje!). Hiermee schakel je een bepaalde compressie uit, zodat je de HD versie krijgt. Probeer het zelf maar eens bij bijv. de 2e trailer... Ga eerst naar http://www.youtube.com/watch?v=EOj-iWkcJPU, bekijk het filmpje en plaats na het kijken eens &fmt=18 achter de URL. Dat wordt dus: http://www.youtube.com/watch?v=EOj-iWkcJPU&fmt=18. Zie je het verschil? Hopelijk. Nu, probeer het dan nu maar eens met je eigen filmpje (en andere filmpjes). Je zult zien dat er bij jouw fimpje er maar een klein verschil in kwaliteit is. Dat komt hoogstwaarschijnlijk omdat je zelf een iets te hoge compressie hebt gebruikt. Helaas is het ook redelijk moeilijk om met Windows Movie Maker een acceptabel compressie-kwaliteitsverhouding te hebben. Daar zijn de dure programma's voor, die een hoogwaardige multicore machine vereisen. Toch knap dat je het filmpje aardig weet te syncen met de muziek. Waar haal je die muziek trouwens vandaan? Gokje: Smartsound Sonicfire Pro? Zo niet, kijk eens naar dat alleraardigste programma... Is tof voor filmpjes zoals deze en prima te downloaden op de bekende torrentsites. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 3 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Eerste 40 seconden waren makkelijk. Allemaal van 1 trailer achter elkaar. Verder heel goed gedaan. Goede muziek, de beste stukken gebruikt. Alleen zitten er soms een groene filts. Misschien kun je dat ff veranderen (als het kan).9/10 Youtube-kwaliteit he . Bedankt allemaal voor de goede reacties Sorry dat ik het zeggen moet, maar het ligt dus niet aan youtube dat jouw filmpje korrelig eruit ziet. Ik kan het bewijzen met hetvolgende: Als het een filmpje zou geweest zijn van goede kwaliteit, dan zal youtube de kwaliteit drastisch verminderen. TENZIJ je achter de URL &fmt=18 zet (trucje!). Hiermee schakel je een bepaalde compressie uit, zodat je de HD versie krijgt. Probeer het zelf maar eens bij bijv. de 2e trailer... Ga eerst naar http://www.youtube.com/watch?v=EOj-iWkcJPU, bekijk het filmpje en plaats na het kijken eens &fmt=18 achter de URL. Dat wordt dus: http://www.youtube.com/watch?v=EOj-iWkcJPU&fmt=18. Zie je het verschil? Hopelijk. Nu, probeer het dan nu maar eens met je eigen filmpje (en andere filmpjes). Je zult zien dat er bij jouw fimpje er maar een klein verschil in kwaliteit is. Dat komt hoogstwaarschijnlijk omdat je zelf een iets te hoge compressie hebt gebruikt. Helaas is het ook redelijk moeilijk om met Windows Movie Maker een acceptabel compressie-kwaliteitsverhouding te hebben. Daar zijn de dure programma's voor, die een hoogwaardige multicore machine vereisen. Toch knap dat je het filmpje aardig weet te syncen met de muziek. Waar haal je die muziek trouwens vandaan? Gokje: Smartsound Sonicfire Pro? Zo niet, kijk eens naar dat alleraardigste programma... Is tof voor filmpjes zoals deze en prima te downloaden op de bekende torrentsites. Bedankt voor de tip man ik wist het nog niet . Over die kwaliteit.. Ik heb de 4 trailers opgeslaan via Youtube. En die filmpjes waren sowiezo niet super qua kwaliteit. Als ik daar nog eens met Windows Movie Maker werk en dan nog eens op Youtube zet kan de kwaliteit niet echt goed zijn he.. Maar ik zal de dingen die je zegt zeker en vast onthouden. Bedankt Reageren
js007 Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 er is mij net wel eens iets opgllen er komt 2 keer een groen beeld in scherm en de muziek is soms stil en dan weer luid maar verder goed Reageren
studio dewolf Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Ahja, ik zie ook groene beeld. Ik dacht dat door youtube. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 3 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2008 er is mij net wel eens iets opgllen er komt 2 keer een groen beeld in scherm en de muziek is soms stil en dan weer luid maar verder goed Groene beeld komt inderdaad door dat hele Youtube-gedoe waardoor dus de kwaliteit slecht is, dat groene beeld komt daarvan. En dat de muziek stiller wordt bedoel je dat moment wanneer Niko spreekt van : 'Life is complicated...'? Want daar heb ik de muziek express zachter gezet.. Reageren
js007 Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 wat heeft you tube met dat groen beeld te maken ? Reageren
Jon-asses Geplaatst: 3 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2008 wat heeft you tube met dat groen beeld te maken ? Ik heb de trailers opgeslaan via Youtube. Als ik die opende met Windows Movie Maker zag ik daar op die momenten van dat groene beeld soms wat zwarte korrels. Maar ik vond het nog meevallen dus liet ik het maar zo. Toen ik het filmpje uploadde via Youtube werd van dat korrelige een groen beeld gemaakt . Reageren
js007 Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 wat heeft you tube met dat groen beeld te maken ? Ik heb de trailers opgeslaan via Youtube. Als ik die opende met Windows Movie Maker zag ik daar op die momenten van dat groene beeld soms wat zwarte korrels. Maar ik vond het nog meevallen dus liet ik het maar zo. Toen ik het filmpje uploadde via Youtube werd van dat korrelige een groen beeld gemaakt . dus kan je hem dan hd maken zonder youtube Reageren
Jon-asses Geplaatst: 3 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2008 wat heeft you tube met dat groen beeld te maken ? Ik heb de trailers opgeslaan via Youtube. Als ik die opende met Windows Movie Maker zag ik daar op die momenten van dat groene beeld soms wat zwarte korrels. Maar ik vond het nog meevallen dus liet ik het maar zo. Toen ik het filmpje uploadde via Youtube werd van dat korrelige een groen beeld gemaakt . dus kan je hem dan hd maken zonder youtube Nou HD zou ik niet zeggen want de trailers zijn ook niet in HD omdat ze ook van Youtube komen. Volgens mij zal ik het moeten doen met deze slechte kwaliteit maar hebben jullie misschien oplossingen voor komende filmpjes? Ik weet alleen een manier om via Youtube Downloader filmpjes op te slaan maar kennen jullie soms een andere manier om betere kwaliteit filmpjes op te slaan? Reageren
Iscariah Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 (bewerkt) wat heeft you tube met dat groen beeld te maken ? Ik heb de trailers opgeslaan via Youtube. Als ik die opende met Windows Movie Maker zag ik daar op die momenten van dat groene beeld soms wat zwarte korrels. Maar ik vond het nog meevallen dus liet ik het maar zo. Toen ik het filmpje uploadde via Youtube werd van dat korrelige een groen beeld gemaakt . dus kan je hem dan hd maken zonder youtube Nou HD zou ik niet zeggen want de trailers zijn ook niet in HD omdat ze ook van Youtube komen. Volgens mij zal ik het moeten doen met deze slechte kwaliteit maar hebben jullie misschien oplossingen voor komende filmpjes? Ik weet alleen een manier om via Youtube Downloader filmpjes op te slaan maar kennen jullie soms een andere manier om betere kwaliteit filmpjes op te slaan? Goed, ik help je nog eens. Let op, eerst even melden dat het idd natuurlijk niet echt HD is, maar wel HQ (High Quality). Ik zal eens laten zien wat de precieze verschillen zijn: Normaal, zonder toevoeging van de &fmt parameter: 320x240 @ 29.97 fps 200 kbps Flash video (Sorenson h.263) MP3 Audio (22.05KHz, mono) FLV container == Beeld en mono geluid zoals we gewend zijn van Youtube. Format 6 parameter ( &fmt=6 ): 448x298 @ 29.97fps 900 kbps Flash video (Sorenson h.263) MP3 Audio (44.1KHz, mono) FLV Container == Misschien wel het beste beeld afhankelijk van de video, maar mono geluid. Te downloaden via Youtube Downloader. Format 18 parameter ( &fmt=18 ): 480x320 @ 29.97fps 512 kbps MPEG-4 Video (H.264) MPEG-4 (AAC) audio (44.1KHz, STEREO!) mp4 container == Beter beeld dan normaal en stereo geluid. Geen FLV Flash video formaat, moeilijker te downloaden. Niet te downloaden via Youtube Downloader. Format 17 parameter ( &fmt=17 ): 176x144 @ 12fps MPEG-4 Video (simple profile) MPEG-4 (AAC) audio (22.05KHz, mono) 3gp container == Slechter beeld dan normaal, goed voor (zeer) trage verbindingen, moeilijker te downloaden. Niet te downloaden via Youtube Downloader. Nu weet je dus dat je nog meer parameters kunt geven. Als je uitleg wilt hebben over hoe je de fmt=18 video opslaat, surf dan even naar http://nl.youtube.com/watch?v=VT11GGD7qlI om het tutorial filmpje te bekijken waarin wordt uitgelegd hoe je het moet doen. Dit is engelstalig, maar als ik het hier allemaal zou moeten vertalen en typen, dan zit ik hier om half vijf 's nachts nog aan te werken. Dat is de bedoeling natuurlijk niet. En schrik niet hoor, zoveel hoef je nou ook weer niet voor te doen om te downloaden, maar waarom zou ik het uitleggen als het al gedaan is? Nog even als laatste geef ik als bonus nog even het webadres van de jongen van deze tutorial, waar hij dit en andere intressante info heeft: http://blog.jimmyr.com/High_Quality_on_Youtube_11_2008.php. Ik zou zeggen: Have fun! Laat je HQ filmpje nu maar komen!!! Bewerkt: 3 april 2008 door Iscariah Reageren
Jack-IV Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 wat heeft you tube met dat groen beeld te maken ? Ik heb de trailers opgeslaan via Youtube. Als ik die opende met Windows Movie Maker zag ik daar op die momenten van dat groene beeld soms wat zwarte korrels. Maar ik vond het nog meevallen dus liet ik het maar zo. Toen ik het filmpje uploadde via Youtube werd van dat korrelige een groen beeld gemaakt . dus kan je hem dan hd maken zonder youtube Nou HD zou ik niet zeggen want de trailers zijn ook niet in HD omdat ze ook van Youtube komen. Volgens mij zal ik het moeten doen met deze slechte kwaliteit maar hebben jullie misschien oplossingen voor komende filmpjes? Ik weet alleen een manier om via Youtube Downloader filmpjes op te slaan maar kennen jullie soms een andere manier om betere kwaliteit filmpjes op te slaan? Voor filmpjes als deze te maken kan het natuurlijk veel simpeler. Je kan gewoon naar de officieële site van GTA IV surfen en daar de trailers in hoge kwaliteit downloaden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.