Miek Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Hey iedereen,Vandaag heb ik eens zitten werken aan 1 grote trailer waar er stukken van alle 4 de trailers inzitten. Hopelijk vinden jullie het wat : 2de filmpje: KNAP!! Hoe heb je dat gemaakt? Reageren
Iscariah Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Hey iedereen,Vandaag heb ik eens zitten werken aan 1 grote trailer waar er stukken van alle 4 de trailers inzitten. Hopelijk vinden jullie het wat : 2de filmpje: KNAP!! Hoe heb je dat gemaakt? Als je het topic eens echt leest, dan had je geweten dat hij het doodsimpel in Windows Movie Maker heeft gemaakt. Dit programma wordt vrijwel altijd bij Windows geleverd. (Heel soms niet, maar dan is het vaak een illegale kopie die gestript is.) @ Jon-asses: Kijk, da's nou HQ. Tenminste, niet wat je hier hebt gepost want de &fmt=18 parameter kan je alleen op de youtube pagina zelf gebruiken en niet in de applet (bbcode) zoals je nu doet. Geeft niet, want je kan om het echt in HQ (en stereo!) te zien. En had ik al gezegd dat het een tof filmpje was? Bij deze dan maar... Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 2de filmpje: Even een bumpje, zodat meer mensen je wonderbaarlijke filmpje even kunnen bekijken. Je dacht zelf dat je geen betere fan trailer kon maken dan jouw 2de filmpje (eerste in dit topic), maar nu is dat wel echt gelukt. De muziek speelt nóg beter in op de beelden, en je hebt weeral de beste stukken van de trailers gebruikt! Ik denk dat niet veel mensen zo een prachtcreatie kunnen maken, met zo weinig ervaring. Ik zou dus zeggen: "Ik verwacht nog een filmpje van je?!". Ga zo door! Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Nog een! Nog een! Nog een! Nog een! Nog een! Nog een! Whahaha nee hoor. Doe maar rustig aan! Ciao Reageren
pallestijn Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Filmpje 1 precies de juiste muziek eronder! Reageren
Jon-asses Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Bedankt allemaal, dit doet me deugd ! Reageren
bolie Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Alle 2 zijn heel goed gemaakt maar ik vind de eerst nog steeds de beste. GA ZO DOOR WE WANT MORE Reageren
maikel jonson Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 de muziek loopt soms perfect samen met bepaalde tikken schoten dit ziet er goed uit jezou zelfs denkendat het echt is we want more Reageren
Digi-Djeff Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Net zelf gemaakt, maar door iemand anders. Maar ik vind dat deze jongen wel iets meer bekendheid mag hebben, want wat een trailer! Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 filmpje met alle screens http://www.dailymotion.com/video/x55r9g_gr...hots_videogames Reageren
philippe58 Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Schitterend gemaakt! De muziek gaat perfect samen met de beelden soms net wat te laat maar ik zou het absoluut niet beter kunnen... goed gedaan! Reageren
frankyyguy Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Hey iedereen,Vandaag heb ik eens zitten werken aan 1 grote trailer waar er stukken van alle 4 de trailers inzitten. Hopelijk vinden jullie het wat : 2de filmpje: geweldig gedaan! dat einde is ook leuk: Perhaps here, things will be different Reageren
gtamelle Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Mooi gedaan, alleen soms gaat het nummer opeens veel zachter misschien kon je dit zeg maar beetje bij beetje verminderen en de stemmen dan beetje bij beetje verhogen Verder leuke filmpjes! 8/10 Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Mooi gemaakt, de beelden komen ook samen met de geluiden, dat lijkt me veel werk!Je ziet dus ook dat er veel werk in zit. Zulke fan-trailers zijn altijd leuk om te bekijken! Ik kijk dus uit naar een volgende trailer van je? Hannes jou plaatje die vliegtuig vliegt erg laag die vleugel kan zo tegen de empire state building aan knallen. Maarja Goeie trailers je hebt er talent in! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.