michael sa Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 heey ik heb probleempje met gta san andreas heb hem pas gekocht en heb hem geinstalleerd en vanaf et begin loopt ie al vast ik speel heel ff en hij loopt vast kan helemaal niks meer doen alt+ctrl+delete werkt niet meer alt f4 ook niet me geluid blijft hangen en me beeld ook ben terug gegaan naar de winkel maar die gast daar zei dat et aan me pc lag ik snap er helemaal niks meer van. kan iemand me helpen Reageren
Bling Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Als dit soort fouten bij een nieuw spel optreedt, dan kan het inderdaad aan je PC liggen. Probeer daarom eerst na te gaan of je PC aan de juiste systeemeisen voldoet. Reageren
michael sa Geplaatst: 2 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Als dit soort fouten bij een nieuw spel optreedt, dan kan het inderdaad aan je PC liggen. Probeer daarom eerst na te gaan of je PC aan de juiste systeemeisen voldoet. ja ik heb de juiste systeemeisen daar heb ik juist voor gekeken drm vind ik et ook zo raar Reageren
DJRobin Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 (bewerkt) Je hebt misschein teveel progamma's aanstaan als je het speelt. En op welk besturingsysteem speel je het? Bewerkt: 2 april 2008 door DJRobin Reageren
michael sa Geplaatst: 2 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Je hebt misschein teveel progamma's aanstaan als je het speelt. En op welk besturingsysteem speel je het? windows xp Reageren
michael sa Geplaatst: 3 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2008 heb ook me graphics omlaag gezet. maar het probleem blijft zich voordoen :td: Reageren
Dastard Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Is je videokaart wel ok? Probeer dat eens. Reageren
michael sa Geplaatst: 3 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Is je videokaart wel ok?Probeer dat eens. hoe weet ik of ie kapot is dan ik heb namelijk geen problemen gehad bij battlefield heb trouwens een ati radeaon x800 Reageren
Dastard Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 (bewerkt) Nouja, je kan je PC specs zien bij Start ---> Uitvoeren ----> dxdiag Als BF2 er opging, scheelt het vast aan je CD-Rom ofzo, kijk even op je cd en is hij vuil, afkuisen met vochtig zacht doekje.. Bewerkt: 3 april 2008 door Dastard Reageren
michael sa Geplaatst: 3 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2008 (bewerkt) Nouja, je kan je PC specs zien bij Start ---> Uitvoeren ----> dxdiag Als BF2 er opging, scheelt het vast aan je CD-Rom ofzo, kijk even op je cd en is hij vuil, afkuisen met vochtig zacht doekje.. heey heb de cd ook schoongemaakt maar maakt niks uit maakt et eigenlijk uit of je het op een tft-scherm speelt? ik heb ff gekeken voor me systeem specs intel pentium dual core 2.8 ghz 1022 mb ram geheugen ati radeon x 800 direct x 9 Bewerkt: 3 april 2008 door michael sa Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.