Jump to content

Nieuwe hardware.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Ik wil graag nieuwe hardware in mijn pc, namenlijk:

Een processor

Meer RAM-geheugen

Een videokaart.

Mijn budget is ongeveer 200 euro.

Dit zit nu in mijn pc:

AMD Athlon X2 Dual Core Processor 3800+

1,00 GB Ram ddr2

NVIDIA Gforce 7300 LE.

BVD, Robin.

Geplaatst:

Ik mag wel iets over mijn budget heen alleen niet teveel en hoeveel wat ik heb zal ik vanavond kijken

Geplaatst:

Als je echt heel snel een nieuwe kaart wilt moet je deze nu kopen. Er is alleen een prijs aankondiging van ATI. Deze kaart kost dan nog maar tussen de 104 en 114 euro. Dit duurt misschien nog wel 3 maanden, want de winkels willen eerst hun voorraad verkopen.

Geplaatst:
Als je echt heel snel een nieuwe kaart wilt moet je deze nu kopen. Er is alleen een prijs aankondiging van ATI. Deze kaart kost dan nog maar tussen de 104 en 114 euro. Dit duurt misschien nog wel 3 maanden, want de winkels willen eerst hun voorraad verkopen.

je kan wel een uberdikke kaart halen maar dat kan zn processor niet aan. dan gebruik je de gkaart niet optimaal omdat de processor te sloom is.

IK raad je aan om door te sparen en over een tijdje een geheel nieuwe PC te halen of nu een kaartje van rond de 80 euro zoals de 7950 of een ati 1950.

Geplaatst:

Dan koop ik toch nog een snellerde processor. En als ik een nieuwe pc koop is dat veel duurder..

Geplaatst:
Dan koop ik toch nog een snellerde processor. En als ik een nieuwe pc koop is dat veel duurder..

heeft geen zin, aangezien je moederbord dat dan weer niet aankan en je dus je proc/gkaart niet optimaal kan gebruiken

en als je ook een nieuwe mobo gaat kopen dan heb je al een nieuwe pc zowat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...