DJRobin Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Hoi, Ik wil graag nieuwe hardware in mijn pc, namenlijk: Een processor Meer RAM-geheugen Een videokaart. Mijn budget is ongeveer 200 euro. Dit zit nu in mijn pc: AMD Athlon X2 Dual Core Processor 3800+ 1,00 GB Ram ddr2 NVIDIA Gforce 7300 LE. BVD, Robin. Reageren
osmgek11 Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 (bewerkt) ik heb hier een pc zit nog onder je budget. maar hoeveel watt heeft je voeding. http://img146.imageshack.us/img146/2958/pcfg5.jpg Bewerkt: 2 april 2008 door osmgek11 Reageren
xgaming Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 ik heb hier een pc zit nog onder je budget. maar hoeveel watt heeft je voeding.http://img146.imageshack.us/img146/2958/pcfg5.jpg Mooie config, denk niet dat je momenteel wat beters krijgt voor dit geld Alleen twijfels bij GPU..... Reageren
osmgek11 Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 of je neemt een duurdere GPU http://www.alternate.nl/html/productDetail...ml?artno=JBXSM1 hij kost 140 euro en hij gaat over je budget heen maar dan heb je ook een super kaart Reageren
DJRobin Geplaatst: 3 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Ik mag wel iets over mijn budget heen alleen niet teveel en hoeveel wat ik heb zal ik vanavond kijken Reageren
Backsmash Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Als je echt heel snel een nieuwe kaart wilt moet je deze nu kopen. Er is alleen een prijs aankondiging van ATI. Deze kaart kost dan nog maar tussen de 104 en 114 euro. Dit duurt misschien nog wel 3 maanden, want de winkels willen eerst hun voorraad verkopen. Reageren
DJRobin Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Mijn voeding is max. 300 watt. Ik heb eventueel ook wel foto's . Reageren
Limbolander Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Als je echt heel snel een nieuwe kaart wilt moet je deze nu kopen. Er is alleen een prijs aankondiging van ATI. Deze kaart kost dan nog maar tussen de 104 en 114 euro. Dit duurt misschien nog wel 3 maanden, want de winkels willen eerst hun voorraad verkopen. je kan wel een uberdikke kaart halen maar dat kan zn processor niet aan. dan gebruik je de gkaart niet optimaal omdat de processor te sloom is. IK raad je aan om door te sparen en over een tijdje een geheel nieuwe PC te halen of nu een kaartje van rond de 80 euro zoals de 7950 of een ati 1950. Reageren
DJRobin Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Dan koop ik toch nog een snellerde processor. En als ik een nieuwe pc koop is dat veel duurder.. Reageren
Limbolander Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Dan koop ik toch nog een snellerde processor. En als ik een nieuwe pc koop is dat veel duurder.. heeft geen zin, aangezien je moederbord dat dan weer niet aankan en je dus je proc/gkaart niet optimaal kan gebruiken en als je ook een nieuwe mobo gaat kopen dan heb je al een nieuwe pc zowat. Reageren
DJRobin Geplaatst: 14 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Ikga voor een DJ-Set zoals je in mijn nieuwe topic kan zien ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.