Jump to content

gta4 strategy guide

Ga jij de gta4 strategy guide kopen?  

65 leden hebben gestemd

1. 1. Koop jij de gta4 strategy guide als je kan?

• Ja, ik denk dat ik die dan ook wel ga gebruiken.
      14
    • Ja, leuk als hebbedingetje.
      25
    • Nee, dat hoef ik niet te hebben.
      24

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb zojuist gezien dat er een officiële strategy guide komt met de dag van release op "gamestop.com".

Deze kost bij gamestop.com $19.99 dollar. Ik weet niet of dit al bekent was. Zowel, dan word het toch een leuke poll hier.

Bewerkt: door IV trailer
Geplaatst:

Lijkt mij niet nodig.. in zo`n strategy guide staan meestal alle geheimen plekken en alle manieren om missie`s uit te spelen. Zo is er niks meer aan als je al weer wat er gaat gebeuren. Dus nee, ik hoef hem niet..

Geplaatst:

Kopen? Gewoon gratis op WikiGTA.

Behalve alle standaard missie teksten komt er netzo als bij als we bij alle vorige GTA's hebben gedaan vele tips, weetjes en achtergrond informatie.

Geplaatst: (bewerkt)

Is wel leuk als hebbedingetje. Als ik geld over heb en ik zie 'm liggen dan ga ik 'm kopen.

En ik ga 'm pas gebruiken als ik echt vast zit met een missie of 100% halen.

Maar ik heb nog een vraagje. Hoelang duurt het na de release dat de SG uitkomt?? Gelijk of een paar weken/maanden??

Bewerkt: door GTAGijsso
Geplaatst:
Is wel leuk als hebbedingetje. Als ik geld over heb en ik zie 'm liggen dan ga ik 'm kopen.

En ik ga 'm pas gebruiken als ik echt vast zit met een missie of 100% halen.

Maar ik heb nog een vraagje. Hoelang duurt het na de release dat de SG uitkomt?? Gelijk of een paar weken/maanden??

"met de dag van de release" op dezelfde dag dus.

Geplaatst:

Dit wist ik al heel lang dat je een strategy guide kan bestellen.

Ik zou het wel kopen, maar dan als collector item, niet om het te gebruiken. Daar heb je toch WIKI GTA voor.

Geplaatst:
Kopen? Gewoon gratis op WikiGTA.

Behalve alle standaard missie teksten komt er netzo als bij als we bij alle vorige GTA's hebben gedaan vele tips, weetjes en achtergrond informatie.

Aha, dat is nog eens handig:D Dat scheelt ons weer 20:P

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...