Fuffie Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Ik was vanplan om een Geforce videocard te kopen, is het ook mogelijk om een videocard onder de 70 euro te kopen ? Fuffie. Reageren
osmgek11 Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 ja natuurlijk is dat mogelijk. voor wat wil je het gaan gebruiken: Game of normaal gebruik. wat voor voeding heb je ?. en wat voor aansluitingen heb je zoals: AGP / PCI / PCI-E. wat voor andere Hardware heb je zoals: CPU RAM. dat zijn wel wat vragen. maar als ik dat weet dan kan ik er pas een uit zoeken Reageren
Fuffie Geplaatst: 3 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2008 ja natuurlijk is dat mogelijk. voor wat wil je het gaan gebruiken: Game of normaal gebruik. wat voor voeding heb je ?. en wat voor aansluitingen heb je zoals: AGP / PCI / PCI-E. wat voor andere Hardware heb je zoals: CPU RAM. dat zijn wel wat vragen. maar als ik dat weet dan kan ik er pas een uit zoeken Hoe kan je er achter komen dat je dat allemaal hebt ? Reageren
Backsmash Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Software matig met everest (klik) Of het zijpaneel van je kast er even afschroeven en kijken welke het is: PCI-E (hier de zwarte): AGP (hier de bruine): PCI (hier de witte): Reageren
Fuffie Geplaatst: 3 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2008 heb een pc van iets meer dan 3 jaar oud en ik zie wel zo'n bruin ding. Dus AGP. Reageren
Fuffie Geplaatst: 3 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2008 (bewerkt) Wil iemand mij nog wat informatie geven ? Bewerkt: 3 april 2008 door Fuffie Reageren
moechy Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Als jij de onze beantwoord Ga je je kaart gebruiken voor te gamen of voor normaal gebruik? deze deze Reageren
Limbolander Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 beste AGP kaart is de ati 1950 maar post de rest van je pc specs eens Reageren
Fuffie Geplaatst: 4 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2008 (bewerkt) Hier heb ik een plaatje. Edit:Volgens mij is het toch PCI ? Bewerkt: 4 april 2008 door Fuffie Reageren
ikt Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Hier heb ik een plaatje. Edit:Volgens mij is het toch PCI ? Nee. De videokaart is geïntregreerd in je moederbord. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Je moet ook nadenken welke games je wilt spelen. Als je gloednieuwe games wilt spelen, kom je met 70 euro niet ver. Als je wat oudere games wilt spelen (zoals GTA San Andreas, NFS Most wanted etc.) heb je aan een Gforce 6 of 7 genoeg. Reageren
Vegeta Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 (bewerkt) Hey man ik begon met 80 euro voor de : hd250 ofzo maar nu ben ik al inmiddels bij 140 euro. Ik ga deze nemen denk ik ! http://www.kijkshop-ict.nl/product/246902/...20HD%203870.htm Offtopic : Maar k heb 2 gb aan werkgeheugen en 1,6 dual core processor. Is dat wel genoeg om b.v. een spel zoals scarface,cod 4 of crysis af te spelen ?? Bewerkt: 27 april 2008 door cesar Reageren
osmgek11 Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 (bewerkt) dat is een superkaart daar kan je alle games spelen die nu uit zijn je overige hardware is goed. maar ik weet niet hoeveel watt je Voeding heeft ? Bewerkt: 27 april 2008 door osmgek11 Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Uh, denk je echt met een 1.6 Ghz dual core COD4 te spelen . Laat staan Crysis . Investeer in een nieuwe pc man... Je overige hardware is gewoon te slecht voor deze tijd en die videokaart gaat zeker een bottleneck opleveren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.