Jump to content

2fast{0} Vs. bierbuikje

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Signature

Size design: Max. 500x150 px.

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: Z.S.M. ( Zo Snel Mogelijk )

Opmerking: Wie wilt er een battle ? :)

Mvg, 2fast{0}

Geplaatst: (bewerkt)

mijn deelname:

denk eraan, dit is mijn eerste battle dus... *slijm :puh: *

Edit:

Tallex, lees de regels even van hoe je moet raten...

09-04-08 17:59 ik sta winnend 2fast{0} ^_^

Bewerkt: door bierbuikje
Geplaatst:

BierBuikje

2fast{0}

eminem3uk1.jpg

Veel succes Bierbuikje. :) Ik was even afwezig vandaar die ik wat later ben, sorry daarvoor. :)

Mvg, 2fast{0}

Geplaatst:

Bierbuikje: Haha, deze ziet er leuk uit. je bloodletters met de innershaddow zien er goed uit. Je text met je naam minder omdat hij door het grijs wat minder goed te lezen is. ik vind het verder een fantastische scary sig

7.0 vanwege originaliteit

________________________________________________________________________________

2fast{0}: mooie sig, ben zelf ook fan van aminam:P De lichtinval is fantastisch gedaan, die sterretjes erbij ziet er ook leuk uit.

1 minpunt: waarom je dat pattern erin hebt gestopt god zal het weten, maar ik vind het heel erg zonde van je sig. miss kan je er een V2 van maken ;) Aan de text is ook nix aan op te merken.

7.5 vanwege de licht in val en de text

________________________________________________________________________________

Stem: 2fast{0}

Waarom:Ik vind deze kleuren en vormgeving toch leuker, die van bierbuikje is na mijn mening nogal saai.

Gr, druken

bierbuikje

Comment: Ik vind dat je zeker veel geleerd hebt sinds de vorige keer dat je je eerste signature liet zien in de showroom. Om te beginnen vind ik de achtergrond niet zo leeg meer en je hebt besloten om er meer dingen in te verwerken. Ook heb je een border en dat scheelt natuurlijk altijd punten. De tekst past zeker bij de situatie maar ik vind hem niet geweldig. Toch erg goed voor een nog beginnende Photoshopper.

Rate: 6.5

2fast{0}

Comment: Je hebt besloten het allemaal in een zilver kleurtje te zetten en dat is aardig gelukt. Je hebt er verschillende effecten ingegooid en ook vul je hem mooi op. Ook de tekst en border zien er prima uit. Wel moet ik zeggen dat ik beter van je heb gezien maar het is en blijft een mooie sig.

Rate: 8.7

Stem: 2fast{0}

Bewerkt: door Jay;

Mijn stem gaat naar 2fast{0}

Ik vind dat van bierbuikje niet zo mooi en het lettertype ook niet.

Juist dat lijntje onder je naam (2fast{0}) zou ik er beter niet bijgezet hebben.

2fast{0} 7/10

Bierbuikje 5/10

Bewerkt: door Tallex
Geplaatst:

Vote: 2Fast

Bierbuikje, jouw signature vind ik wat minder geslaag dan die van 2Fast om een aantal redenen. Ten eerste is hij erg kaal, en dit komt voornamelijk door het te grote formaat. Daarnaast is het kleurgebruik erg grauw en de effecten zijn wel mooi, maar toch passen ze in mijn ogen niet goed bij het geheel. De effecten die je aan de tekst hebt toegevoegd maken de tekst erg onduidelijk en zelfs bijna onleesbaar, al is het font wel redelijk gekozen. De border is ook iets te licht, voor deze signature zou ik eerder een zwarte 1px nemen. 2Fast, jouw signature oogde meteen al een stuk beter, maar ook deze heeft een aantal minpunten. De brushes links zijn wel leuk bedacht om het een beetje op te vullen, maar helaas sluiten ze niet zo goed aan op de rest, omdat ze wat te licht zijn. Verder vind ik het font een beetje saai, en het past niet zo goed bij de achtergrond. De plaatsing vind ik ook wat minder, ik denk dat je de tekst beter in een hoekje had kunnen stoppen. De border vind ik ook iets te dik omdat het net 1 laag lijkt. Als je de binnenborder wat lichter maakt zou het wel weer mooi staan. Maar aan de andere kant is de render netjes ingeblend, en de brushes (behalve de linker) vind ik ook geslaagd. KUTGW beiden ;)

Geplaatst:

Battle afgelopen, winnaar 2fast{0}. Hiermee ben je terug in de ranking 2fast{0}! :)

Bierbuikje, helaas, volgende keer beter..

Ranking updated, en topic locked.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...