Jump to content

C4D Sig

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat is dat? De effect is mooi wel raar. De achtergrond moet meer kleur invullen. De kleur van woord past het niet. De lettertype is nogal simpel. 7,5/10

Geplaatst:
Wat is dat? De effect is mooi wel raar. De achtergrond moet meer kleur invullen. De kleur van woord past het niet. De lettertype is nogal simpel. 7,5/10

Het lettertype moet tog niet altijd super duper zijn?

Simpele tekst is mooier dan speciale.

Soms kan je tekst je hele sig verneuken als je er te veel effecten aan toevoegd.

Geplaatst:

Beste allenmaal :7

Ik vind dat er de laatste tijd erg slecht gerate word zoals,

Ik vind hem wel leuk

Of

Hier kan bijna niemand iets mee! Ik hoop dat er betere rates volgen

Gr, drunken

Ps. de quote's zijn niet lullig bedoeld maar als voorbeeld gebruikt

Geplaatst: (bewerkt)

Laat ik dan maar eens raten. :)

Het eerste wat gelijkt al opvalt is dat je signature erg vrolijk is, overal is hij mooi belicht. Ik vind hem op sommige plekken alleen nog wat te leeg, maar toch ziet het er wel goed uit. :Y Probeer mischien die ruimte nog met iets leuks te vullen. Voor de rest vind ik het in het totaal er geweldig uit zien en heb ik er voor de rest weinig op aan te merken. Voor de rest ziet je tekst er ook goed uit, past mooi bij de rest doordat ook je tekst een beetje licht geeft. Geweldig gedaan ik geef je een 9/10 ! Ga zo door Drunken. :Y

Mvg, 2fast{0}

Edit - Hierboven : Je moet ook een uitleg bij je rate geven volgens de regels dus is jou quote totaal terecht. :)

Bewerkt: door 2fast{0}
Geplaatst: (bewerkt)
Ik ben wel streng dus maar 7,5 is wel veel,hoor.

Dat is het probleem niet. Het probleem met onderandere jou rates is dat ze weinig feedback geven. Je zegt in ieder geval al wat je niet of wel mooi vind, maar je verteld niet hoe het beter kan. En dat willen designers juist weten, wat ze beter kunnen doen zodat ze het in een nieuw design niet weer verkeerd doen. Dus in plaats alleen te zeggen dat het plaatje verkeerd geplaatst is (een voorbeeld) vermeld je gewoon ook even hoe jij hem zou plaatsen...

Om niet teveel offtopic te gaan:

Mooie C4D. In tegenstelling tot veel C4D creaties, is deze relatief rustig. C4D is goed geplaatst en het zwart past er goed bij. Ook is hij subliem ingeblend (als 'ie dat al is?). Kortom, een mooi werk! :D

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door Galiorix

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...