Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey , ik ben nog maar 4 dagen bezig met photoshop , en ik d8 , laat ik jullie hulp gebruiken.

Kunnen jullie op mijn sigs , commentaar + rating geven , en zeggen welke d beste is ? :)

(Als er geen border rond staat, wil ik daar ook hulp van)

Bij mij lukt die border niet , normaal is het op een New Layer > Bewerken > Omlijnen (in het zwart 1 Pixel ) (of 2)

Maar dat lukt niet :x Anyway :

fragmasterbanner8psdkopip7.jpg

fragmasterbanner8psdkopip7.51dc6e8bc7.jpg

halflife2signaturezm8.jpg

#3lukysiggsl8.jpg

mikeshinodaasw0.jpg

mikeshinodaasw0.33a0d16ac4.jpg

mewtooa6.jpg

performanceavatarnp9.jpg

Laat me weten wat je vindt

Mvg- Beast

Geplaatst:

*1 Sig:Het glas lijkt nep de kogel is niet mooi maar de rest is goed gelukt dus een 5.8/10

*2 Sig:Het mannetje is goed gelukt de Lettertypre en kleur is mooie je achtergrondkleur is mooi maar de onderkant van het wapen is net of er een stukje vanaf is dus een 6.0/10

*3 Sig:Erg simpel om te maken het is een klein beetje wazig en er zitten lijntjes in die de sig lelijk maken en de tekst mocht wel wat anders zijn dus een 5.0/10

*4 Sig:Lettertype is mooi de achtergrondkleur is mooi maar rond het mannetje is het erg fel dat mocht wel weg en voor de rest vind ik het geslaag dus een dikke 6.8/10

*5 Sig:De achtergrond kleur mocht wel wat anders zijn en de lettertypre mocht wat anders zijn en het poppetje is wazig dus een 5.7/10

*6 Sig:Achtergrondkleur is mooi de lettertypre is mooi en het mannetje zie je bijna niet dus een 5.8/10

Voor alle Sigs een dikke 8.0/10

Als je klachten hebt over de ratings of vind je me te streng dan gelieve via BP over discuserren :Y

Geplaatst:

Als je klachten hebt over de ratings of vind je me te streng dan gelieve via BP over discuserren :Y

Je geeft niet hoger dan een 6.8, maar alles bij mekaar een 8? Nogal raar, niet?

Korte rates:

1. Best mooi, maar zwarte render past niet zo.

2. Mooie achtergrond, maar rond de render mogen wel wat effectjes.

3. Weinig fout, maar het is ook nogal simpel.

4. Nog simpeler.

5. Render is echt mooi in de achtergrond verwerkt. Dit vind ik ruimschoots de beste.

6. Niks speciaals.

Over het algemeen wisselt het wel wat. Probeer wat meer tijd te nemen voor je werk. Dan is het resultaat des te beter. Voor uitgebreidere rates moet je een creatie apart showen (maar niet 6 topics tegelijk maken :7 )

Geplaatst:

Je geeft niet hoger dan een 6.8, maar alles bij mekaar een 8? Nogal raar, niet?

Korte rates:

1. Best mooi, maar zwarte render past niet zo.

2. Mooie achtergrond, maar rond de render mogen wel wat effectjes.

3. Weinig fout, maar het is ook nogal simpel.

4. Nog simpeler.

5. Render is echt mooi in de achtergrond verwerkt. Dit vind ik ruimschoots de beste.

6. Niks speciaals.

Over het algemeen wisselt het wel wat. Probeer wat meer tijd te nemen voor je werk. Dan is het resultaat des te beter. Voor uitgebreidere rates moet je een creatie apart showen (maar niet 6 topics tegelijk maken :7 )

Thx voor rates + Comments :)

Heeft iemand nog wat tips, wat beter kan aan welke sig ? :)

Mvg - Be4sT^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...