karamanci Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Hoi,, ik heb sinds kort een nieuwe Syncmaster 51 cm LCD tc gekocht,, en de geluid is zoo kut,, maar wat voor en waar kan ik boxen kopen voor een goede prijs? Greetz, Reageren
Backsmash Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Een logitech-x230 geeft goed geluid. Deze kost nieuw zon €45. Als je op marktplaats kijkt zul je er vinden van rond de €20. Reageren
Caltson Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 hey, Inderdaad, als je zoekt achter goede en goedkope luidsprekers zit je goed met logitech. Ook aan te raden zijn de S-220 series van logitech. Hierbij krijg je 2 luidsprekers en 1 Subwoofer. Deze kan je uiteraard naar eigen wens ook instellen. Adviesprijs: €30 - €40 Greetz Reageren
karamanci Geplaatst: 3 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2008 hey,Inderdaad, als je zoekt achter goede en goedkope luidsprekers zit je goed met logitech. Ook aan te raden zijn de S-220 series van logitech. Hierbij krijg je 2 luidsprekers en 1 Subwoofer. Deze kan je uiteraard naar eigen wens ook instellen. Adviesprijs: €30 - €40 Greetz Maar lukken mijn computer Boxen niet ik heb 2 logitech boxen en 1 subwoofer kan die niet in mijn lcd? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 hey,Inderdaad, als je zoekt achter goede en goedkope luidsprekers zit je goed met logitech. Ook aan te raden zijn de S-220 series van logitech. Hierbij krijg je 2 luidsprekers en 1 Subwoofer. Deze kan je uiteraard naar eigen wens ook instellen. Adviesprijs: €30 - €40 Greetz Maar lukken mijn computer Boxen niet ik heb 2 logitech boxen en 1 subwoofer kan die niet in mijn lcd? Als de aansluiting kleur overeen komt, zou het best kunnen, dat je je PC speakers op je LCD kan aansluiten. of eventueel op je Xbox op PS3, als je die hebt. Reageren
karamanci Geplaatst: 3 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2008 hey,Inderdaad, als je zoekt achter goede en goedkope luidsprekers zit je goed met logitech. Ook aan te raden zijn de S-220 series van logitech. Hierbij krijg je 2 luidsprekers en 1 Subwoofer. Deze kan je uiteraard naar eigen wens ook instellen. Adviesprijs: €30 - €40 Greetz Maar lukken mijn computer Boxen niet ik heb 2 logitech boxen en 1 subwoofer kan die niet in mijn lcd? Als de aansluiting kleur overeen komt, zou het best kunnen, dat je je PC speakers op je LCD kan aansluiten. of eventueel op je Xbox op PS3, als je die hebt. Ja maar bij die x230 staat er dat ie voor mp3, pc en voor cd spelers.... Reageren
.Sharingan Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Als de aansluitingen overeen komen, kan je hem gewoon op de televisie aansluiten. Reageren
IV trailer Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 (bewerkt) Je moet er wel voor zorgen dat er op je lcd'tje een geluid uitgang zit. Niet ingang natuurlijk. Deze hebben namelijk wel dezelfde kleuren. Je moet kijken naar rode en witte gaten want die worden vaak meegelevert bij logitech. Bewerkt: 3 april 2008 door IV trailer Reageren
osmgek11 Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 heb je niet de samsung syncmaster 2023mw. want die heb ik ook. en ik wist eerst niet hoe hij op mijn boxen aangesloten moest worden. en toen heb ik de heletijd met dat blikkerige geluid gedaan. en toen ben ik er achter gekomen dat er aan de zijkant. onder de rood/wit/geel. aansluitingen. ook een koptelefoon uitgang zit. en die 3.5 mm kabel die uit je boxen komen in de kopptelefoon aansluiting pluggen. en dan heb je geluid. uit je boxen Reageren
karamanci Geplaatst: 4 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2008 heb je niet de samsung syncmaster 2023mw. want die heb ik ook. en ik wist eerst niet hoe hij op mijn boxen aangesloten moest worden. en toen heb ik de heletijd met dat blikkerige geluid gedaan. en toen ben ik er achter gekomen dat er aan de zijkant. onder de rood/wit/geel. aansluitingen. ook een koptelefoon uitgang zit. en die 3.5 mm kabel die uit je boxen komen in de kopptelefoon aansluiting pluggen. en dan heb je geluid. uit je boxen Ja die heb ik,, ik ging vandaag mijn box aansluiten en geluid was goed, maar de box heeft wel een iritant geluid,, hebben alle boxen dit? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.