Robin B Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 ik cloude nineteen- youre the one for me en chaing gang free style van lox en black rob Reageren
js007 Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 eerlijk toegeven ik vind bijna niks mooi Reageren
cj101 Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 de liedjes zijn ook niet zo leuk Reageren
Swiggers Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Inderdaad, ik vind de muziek ook niet mooi. Beetje Jodel muziek... Dat is niet iets voor mij. In SA was dit allemaal wel erg leuk. Beetje HipHop, R&b,Classic van alles in iedergeval. Hierbij zat ik echt mee te zingen Maar bij LCS ? Nee, dat is echt domme muziek. En ik denk dat ik niet de enige ben. Swiggers Reageren
Sebast258 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Inderdaad, ik vind de muziek ook niet mooi. Beetje Jodel muziek... Dat is niet iets voor mij. In SA was dit allemaal wel erg leuk. Beetje HipHop, R&b,Classic van alles in iedergeval. Hierbij zat ik echt mee te zingen Maar bij LCS ? Nee, dat is echt domme muziek. En ik denk dat ik niet de enige ben. Swiggers Precies hetzelfde dan ik! Reageren
Robin B Geplaatst: 6 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2008 ik geef het ook eerlijk toe ik vind de muziek ook niet echt leuk mee eens met jullie Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Jeetje zeg, in San Andreas had je juist geen goede muziek! Het was echt van die saaie muziek, die je het liefst uitzet als je hem op de radio hoort... Nee, in LC en vooral VC is de muziek echt geniaal. VC vanwege de heerlijk jaren 80 muziek, LC vanwege de muziek die ze zelf hebben gemaakt. De beste nummers zijn dan ook echt op Head Radio in LCS. De beste vind ik 'Drive' en 'Keep dreaming'. Reageren
Robin B Geplaatst: 7 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Ontopic je mag vanaf nu ook de reclamespotjes zeggen de muziek op head radio en lcfr vind ik het mooiste op LCFR de reclames Reageren
Capodaano Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Muziek vind ik samen met GTA III de slechtste van alle GTA's. Maar ik zou zeggen: Big Pun ft. Fat Joe - Twinz en de Ruff Ryders Remix van DMX Reageren
BooBoo Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 All I Need - Method Man Incarcerated Scarfaces - Reakwon Shet Em Down (Remix) - Onyx ft. Noreaga & Big Pun Twinz (Deep Cover 98) - Big Pun ft. Fat Joe Ruff Ryders Anthem (Remix) - DMX ft. Jadakiss, Styles P, Drag-On & Eve Get At Me Dog - DMX ft. Sheek of The Lox Reageren
claud Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 ik cloude nineteen- youre the one for me en chaing gang free style van lox en black rob purser: feel the pain head radio Reageren
ScarPacino Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 All I Need - Method ManIncarcerated Scarfaces - Reakwon Shet Em Down (Remix) - Onyx ft. Noreaga & Big Pun Twinz (Deep Cover 98) - Big Pun ft. Fat Joe Ruff Ryders Anthem (Remix) - DMX ft. Jadakiss, Styles P, Drag-On & Eve Get At Me Dog - DMX ft. Sheek of The Lox Deze zijn vooral goed, en ik vind shook ones van mobb deep ook te vet. :Y Reageren
Heemskerk Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Alles op Flasback FM, oftewel alles van de geniale man genaamd Giorgio Moroder die ook veel muziek voor Scarface heeft gemaakt. Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 In GTA LCS vind ik niet veel goede muziek. In GTA III had je tenminste nog al die Scarface muziek die rockte. VCS had ook goede muziek op alle zenders dan. In SA hield ik van K-DST. En in de gewone Vice CIty kon ik ook wel eens mee swingen. grtz Tom Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.