js007 Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 ik moet de sims 2 herinstaleren en ik wil graag mijn buurten behouden welke map is dat Reageren
gammie_ Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 ik moet de sims 2 herinstaleren en ik wil graag mijn buurten behouden welke map is dat Als ik het goed heb moet je naar Mijn Documenten > EA Games > De Sims 2 > en dan zie je een mapje: ''Neightborhoods'' Succes Reageren
js007 Geplaatst: 3 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2008 ik moet de sims 2 herinstaleren en ik wil graag mijn buurten behouden welke map is dat Als ik het goed heb moet je naar Mijn Documenten > EA Games > De Sims 2 > en dan zie je een mapje: ''Neightborhoods'' Succes en ik wil graag een spesifieke buurt zit dat er in Reageren
gammie_ Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 en ik wil graag een spesifieke buurt zit dat er in Specifieke buurt? Wat bedoel je daar precies mee? Als je bedoeld eigen buurten die je zelf gecreëerd hebt, dat weet ik niet voor de 100% zeker, ik dacht het wel. Aangezien ik bij mij zelf geen andere vergelijkbare map zie met buurten. Reageren
js007 Geplaatst: 3 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2008 en ik wil graag een spesifieke buurt zit dat er in Specifieke buurt? Wat bedoel je daar precies mee? Als je bedoeld eigen buurten die je zelf gecreëerd hebt, dat weet ik niet voor de 100% zeker, ik dacht het wel. Aangezien ik bij mij zelf geen andere vergelijkbare map zie met buurten. ik zal eens gaan proberen bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.