Kloep Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Speelt er iemand van jullie misschien Hattrick. Het leek me leuk om hier een topic over te maken, Dan kunnen we hier ook vriendschappelijke wedstrijden afspreken enzow Als je het speelt, vertel even hoe je team heet en in welke divisie je speelt. Mijn teamnaam is Kloep en ik speel in de 8ste divisie, als ik niet uitkijk speel ik volgend seizoen in de 9de. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Hattrick is toch 3 goals in 1 match bij voetbal? Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Hattrick is toch 3 goals in 1 match bij voetbal? Ja, dat is een hattrick ja Oja, hoort dit niet in het sport fora? Reageren
Kloep Geplaatst: 3 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Ga beide eens naar http://www.hattrick.org. En een hattrick is iid 3 goals in 1 match. en ik wist niet goed waar ik deze moest plaatsen. Aangezien het een spel op internet is, en dus doe je het in je vrije tijd (Lifestyle). Reageren
Yoram1000 Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Ik heb het vroeger gespeeld. Maar je moet lang wachten enzo. Reageren
Kloep Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Ik heb het vroeger gespeeld. Maar je moet lang wachten enzo. Lang wachten waarop dan eigenlijk? Reageren
Jericho Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) Je moet lang wachten op een team. Ik speelde vroeger Hattrick en ik had best een goede ploeg voor mijn klasse (ik speelde in de 8e dacht ik). Tegenwoordig speel ik www.soccerproject.com en www.onlinesoccermanager.nl Bewerkt: 7 mei 2008 door Jericho Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.