Metiz Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Ik heb overlaatst een ipod touch gekocht en ik wou er filmpjes opzetten dus ik ging naar youtube heb ze geconverteerd maar toen ik mn ipod opzette was het echt slechte kwaliteit kan iemand me zeggen waar ik filmpjes kan vinden van goeie kwaliteit ? ThQ Reageren
Backsmash Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Als eerste zou ik ff kijken of de filmpjes wel de goede resolutie zijn. Als ik een filmpje van youtube op mn pc scherm open ziet dat er ook crap uit. Ook kan je proberen of je met een andere converter het beter word. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Dit is al je tweede topic waarnaar je vraagt hoe je filmpjes op je Ipod Touch zet,ik verwijs je om gewoon door te gaan in dit topic, en dan zal eventueel dit topic gesloten worden door moderator's \ MVG. GTA Player10 Reageren
xdr Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Volgens mij is dit gewoon omdat de video's van youtube er in 99% van de gevallen ook niet uitzien. Als de video's er op youtube veel beter uitzien moet je een hogere bitrate en resolutie kiezen. Als dat niet helpt moet je eens iets van vuze proberen, die site heeft de beste kwaliteit video's op dit moment. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.