Jump to content

Coolste Safehous

Wat vinden jullie het coolste safehous ??  

51 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vinden jullie het coolste safehous ??

• Je eigen vliegveld.
      51
    • Je eigen garage (vlak bij wangcars.)
      2
    • Toreno's crib.
      2
    • Mad dogg's mansion.
      18
    • Anders Namelijk :
      11

Recommended Posts

Geplaatst:

ik vind het vliegveld het coolst daar kan ik direct vliegtuig pakken of rocket ding en er is een garage voor auto's en er staat een motor, een heel veelzijdig savehouse

• Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• killerfist

4

• Dri3s

4

• Tha CheatMaster

3

• Ice Colt Killer

3

Geplaatst:

ik heb voor vliegveld gekozen omdat het lekker makelijk is.

maar het meeste heb ik gesaved noord-west las venturas A.K.A. het spookhuis<_<(gelul van een dronke aardbei)

rijke buurt met snelle auto's en een grote garage en dicht bij die millie

Geplaatst:

Ik vind ook dat het vlieveld het leukste is, gewoon ook voor de eerder genoemde dingen :puh:

Geplaatst:

m'n eigen vliegveld omdat daar de Hydra staat :rolleyes: maar anders Mad Dogg's Mansion

Geplaatst:

eigen vliegveld B)

er staan al vliegtuigen :rolleyes: en als je nog wat wilt dan

zet je het in die grote garage :lol:

Geplaatst:

ik vin ook het vliegveld maar het heeft wel een nadeel: je kan je er niet omklede (niet dat het wat uit maakt maja <_<) en eigelijk maakt het mij niet zoveel uit waar ik save alleen het vliegveld is het fijnst :lol:

Geplaatst:

Het coolste save house vindt ik je eigen vliegveld.

Omdat je er 2 garage's hebt waarvan er 1 heel groot is.

En je hebt er je eigen vliegtuigen en helicopters. :D

Geplaatst:
Het vliegveld is dus favoriet :D

onterecht lijkt mij maar de meerderheid heeft het voordeel ik alleen stallingsruimte nou ik vind daar niet zoveel aan als je je savehouse binnenloopt weet je bijna nooit wat te verwachten dat spreekt mij zo aan

Geplaatst:
het maakt mij niet uit waar ik save....ik kom daar maar voor 1 ding....saven B)

hier sluit ik me ook bij aan, maar als het kan heb ik liever een super grote garage waar ik lekker veel lowriders kan in zette :puh:

Geplaatst:

ik meestal aan de 'four dragons' omdat dit buiten is gelegen en snel is en als je je spel opstart kan je direct beginnen ;)

Geplaatst:

Ik vind mijn eigen vliegveld het leukste safehouse. Je kan er goed een sprintje trekken, de jetpack ligt daar, je hebt keuze uit verschillende soorten vliegtuigen, je hebt een eigen hangar en er staat soms een PCJ600.

Geplaatst:

ik vind de vliegveld super relaxt ik doe daar heel vaak races met mijn turismo :puh: hard dat je kan of anders pak ik wel mijn apache (hunter)knal ik 100000 autos dood :rolleyes: maar opzich vind ik dat er donder uitmaakt waar je opslaat als je er maar kan saven maar de vliegveld is wel lache :lol:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...