Jump to content
Joriz

Rockstar Games start GTA4 marketing campagne in Nederland

gallery_1_5_21813.jpg
In een zojuist ontvangen persbericht van Rockstar Games wordt gemeld dat ze samen met het gameblad Power Unlimited een actie beginnen waarbij vele prijzen zijn te winnen. Geheel in de stijl van Grand Theft Auto kunnen gamers een GTA IV sticker op hun auto (of ander vervoermiddel) plakken. Deze sticker wordt meegeleverd in de Power Unlimited die op 25 april in de winkel ligt en rond deze tijd ook bij abonnees in de brievenbus valt.

Wanneer je met een Grand Theft Auto IV sticker wordt gespot door iemand van Power Unlimted wordt je door hun "aangehouden" waarna je wordt bestraft/beloond met diverse coole prijzen waaronder een special edition exemplaar van GTA IV, de nieuwste CD van Brainpower, diverse GTA IV goodie pakketten en de hoofdprijs: een speciale Xbox 360 in GTA IV uitvoering.

Hoe lang deze actie duurt en waar je precies moet rijden om deze prijzen te winnen staat er niet bij. Power Unlimited zit echter in Haarlem. Er van uit gaande dat de mensen van PU daar in de buurt wonen heeft het denk niet veel zin om in Delfzijl met een GTA4 sticker rond te crossen.
Echter geen zorgen dat je niets wint. GTAGames.nl geeft ook regelmatig diverse coole prijzen weg. Rond de zomer zal vast weer een coole GTAGames.nl zomeractie volgen met allerlei GTA4 goodies.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Goed nieuws voor de Nederlanders, spijtig dat ze geen zulke acties doen in Belgie. :(

En ze geven het waarschijnlijk alleen maar aan meerderjarigen. :7

Bewerkt: door Hanneswasco

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik kan die stikker dan wel op de auto van mn vader plakken, maar als hij dan wordt aangehouden door 1 van de PU'ers zal hij zich ook wel helemaal lijp schrikken!! :D

:cya:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik kan die stikker dan wel op de auto van mn vader plakken, maar als hij dan wordt aangehouden door 1 van de PU'ers zal hij zich ook wel helemaal lijp schrikken!! :D

:cya:

das wel een goed idee maar ik denk niet dat als ik het ga proberen dat ik dan zou winnen want me vader komt nooit in haarlem of daar digtbij :N

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik denk wel dat ik dat blad ga kopen voor de sticker alleen voor het hebben. Maar hoe groot is de kans dat ze je aanhouden en dat je wint. Ten eerste moet je bijna zeker in Haarlem woonen, ten tweede heel veel geluk hebben en ten derde je weet niet hoelang het duurd. En wat win je dan??

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gaaf, ik vraag me zeker af wat voor prijzen dat zijn. Jammer genoeg woon ik aan de andere kant van Nederland, en op de fiets enkele honderden kilometers afleggen is me toch een beetje te veel :7 .

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Erg leuke actie maar k denk niet dat ze in Noord Brabant komen ofwel? :N
Ik hoop het wel :7 Maar de kans is zoiezo al ontiegelijk klein, of je nou in Haarlem woont of in Maastricht.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuk!! Maar hopen dat er ook iemand in de omgeving van Amersfoort woont of komt :puh:

Anders heb ik er een mooie sticker op naghouden op mn auto :puh: (nouja eerst maar afwachten of het wat is)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...