Jump to content
Joriz

Rockstar Games start GTA4 marketing campagne in Nederland

gallery_1_5_21813.jpg
In een zojuist ontvangen persbericht van Rockstar Games wordt gemeld dat ze samen met het gameblad Power Unlimited een actie beginnen waarbij vele prijzen zijn te winnen. Geheel in de stijl van Grand Theft Auto kunnen gamers een GTA IV sticker op hun auto (of ander vervoermiddel) plakken. Deze sticker wordt meegeleverd in de Power Unlimited die op 25 april in de winkel ligt en rond deze tijd ook bij abonnees in de brievenbus valt.

Wanneer je met een Grand Theft Auto IV sticker wordt gespot door iemand van Power Unlimted wordt je door hun "aangehouden" waarna je wordt bestraft/beloond met diverse coole prijzen waaronder een special edition exemplaar van GTA IV, de nieuwste CD van Brainpower, diverse GTA IV goodie pakketten en de hoofdprijs: een speciale Xbox 360 in GTA IV uitvoering.

Hoe lang deze actie duurt en waar je precies moet rijden om deze prijzen te winnen staat er niet bij. Power Unlimited zit echter in Haarlem. Er van uit gaande dat de mensen van PU daar in de buurt wonen heeft het denk niet veel zin om in Delfzijl met een GTA4 sticker rond te crossen.
Echter geen zorgen dat je niets wint. GTAGames.nl geeft ook regelmatig diverse coole prijzen weg. Rond de zomer zal vast weer een coole GTAGames.nl zomeractie volgen met allerlei GTA4 goodies.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Leuke actie, het is echt een typische Rockstar en PU actie :D Ik woon alleen niet bepaald in de buurt van Haarlem, dus ik zal het denk ik maar bij die stikker moeten houden :7

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Waow, erg leuke actie. Alleen woon ik helemaal aan de andere kant van Nederland. Waar Haarlem helemaal niet in de buurt is.... Dat is jammer. Want ik had die XBOX 360 met IV Skin graag gewilt :puh:

Swiggersp

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuke actie, enkel denk ik dat we het al gehad hebben met zo sticker-acties.

Enkel woon ik in Belgie...

PS: Volgens mij heeft GTA IV al wat sluik-reclame meegepikt met de cola-reclame hier in Belgie, waarbij je ook o.a. een GTA IV (elke minuut) en een XBOX (elk uur) kon winnen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Voor de stickers wil ik best wel wat PU's kopen... :puh: Collector items :puh:

Ik denk dat ik er ook een paar koop :7

Dito ^_^ PU = 3.65 euro (dacht ik) x 6 = 21.90. Valt nog mee :puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb een abbonnement, dus krijg de sticker sowieso. Leuke actie, maar ik heb er weinig aan verder. Woon niet echt in de buurt van Haarlem en was uberhaupt niet van plan dat ding op de auto te plakken.. :7

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...