Jump to content

Wapens in GTA IV


M@rtijn

Recommended Posts

Als je van wapen verandert in GTA IV wat doet Niko dan met zijn huidige wapen? Kan hij dit, in het geval van een AK-47 en dergelijke, dan op zijn rug hangen, of zou het in dit deel ook weer zo zijn dat het spontaan verdwijnt?

Misschien niet echt een belangrijk onderwerp, maar aangezien GTA IV nogal veel gericht is op realisme vraag ik het me toch af. Zou het een beetje vreemd vinden als ze daar geen aandacht aan zouden hebben besteed.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • dynastus

    4

  • M@rtijn

    3

  • ~Lance Vance

    3

  • steintje

    2

Als je van wapen verandert in GTA IV wat doet Niko dan met zijn huidige wapen? Kan hij dit, in het geval van een AK-47 en dergelijke, dan op zijn rug hangen, of zou het in dit deel ook weer zo zijn dat het spontaan verdwijnt?

Misschien niet echt een belangrijk onderwerp, maar aangezien GTA IV nogal veel gericht is op realisme vraag ik het me toch af. Zou het een beetje vreemd vinden als ze daar geen aandacht aan zouden hebben besteed.

op de rug is meer de stijl van ea maar het zal weer verdwijnen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ergens gelezen dat er precies hetzelfde gebeurt als in de vorige gta's jeweetwel dat er uit het niets een wapen uit je hand komt. En over een zwarte tas weet ik niets omdat daar niks in de screens van te vinden is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ergens gelezen dat er precies hetzelfde gebeurt als in de vorige gta's jeweetwel dat er uit het niets een wapen uit je hand komt. En over een zwarte tas weet ik niets omdat daar niks in de screens van te vinden is.

Er zijn genoeg screens te vinden waar nico met een zwarte tas opstaat hoor. :cab:

(misschien plaats ik er zometeen nog eentje)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat oude systeem was bijna perfect als ze het te realistisch maken krijg je geen leuke gebeurtenissen:zitten ze met ak's o je te schieten heb je alleeen een pistool :puh:.

Ja denk ik ook. Trouwens een bazooka onder je jas of in zo'n klein zwart koffertje te steken is ook niet echt realistisch

Link to comment
Delen op andere websites

  • Melee: Kan overal wel..
  • Handgun: Schouder holster, heup holster
  • Shotgun: Rug, in tas
  • SMG: Mac's en Mini Uzi's kunnen ook op de heup, of achter op de kont. MP5 is meer iets voor op de rug.
  • Assault Rifle: Rug (in tas lijkt mee meer iets voor een RPG of shotgun, maar zou opzich ook kunnen)
  • Sniper: Speciale missies => Extra ophalen => in tas of achterbak
  • RPG: In tas

Ik zou het onwijs vinden als je niet meer gewoon Hans Kazan bent maar je voortaan in je huis je kit kunt samenstellen. Zodat je voor speciale gelegenheden een Sniper meeneemt, maar deze normaal thuis laat. Of kiezen tussen shotgun of SMG meenemen. Die dingen lijken me wel vet. Wat meer realisme mag best, mij part.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

mij lijkt het eigenlijk wel vreemd als je de hele tijd met een tas rondloopt....

en die tas op screens zat volgens mij geld in...

wat ook zou kunnen is Mac5's enzo en pistolen in de jas kunnen, net als je vaak bij de politie ziet...

of bij The Matrix, als Neo door die wapen detector gaat....

Link to comment
Delen op andere websites

  • Melee: Kan overal wel..
  • Handgun: Schouder holster, heup holster
  • Shotgun: Rug, in tas
  • SMG: Mac's en Mini Uzi's kunnen ook op de heup, of achter op de kont. MP5 is meer iets voor op de rug.
  • Assault Rifle: Rug (in tas lijkt mee meer iets voor een RPG of shotgun, maar zou opzich ook kunnen)
  • Sniper: Speciale missies => Extra ophalen => in tas of achterbak
  • RPG: In tas

Ik zou het onwijs vinden als je niet meer gewoon Hans Kazan bent maar je voortaan in je huis je kit kunt samenstellen. Zodat je voor speciale gelegenheden een Sniper meeneemt, maar deze normaal thuis laat. Of kiezen tussen shotgun of SMG meenemen. Die dingen lijken me wel vet. Wat meer realisme mag best, mij part.

als ze zoveel wapens op niko bellic plakken zie je hem zelf geen eens meer en lijken het net wandelende wapens. In het leger hebben ze toch ook niet 20 wapens om lijf zitten hahaha :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Melee: Kan overal wel..
  • Handgun: Schouder holster, heup holster
  • Shotgun: Rug, in tas
  • SMG: Mac's en Mini Uzi's kunnen ook op de heup, of achter op de kont. MP5 is meer iets voor op de rug.
  • Assault Rifle: Rug (in tas lijkt mee meer iets voor een RPG of shotgun, maar zou opzich ook kunnen)
  • Sniper: Speciale missies => Extra ophalen => in tas of achterbak
  • RPG: In tas

Ik zou het onwijs vinden als je niet meer gewoon Hans Kazan bent maar je voortaan in je huis je kit kunt samenstellen. Zodat je voor speciale gelegenheden een Sniper meeneemt, maar deze normaal thuis laat. Of kiezen tussen shotgun of SMG meenemen. Die dingen lijken me wel vet. Wat meer realisme mag best, mij part.

als ze zoveel wapens op niko bellic plakken zie je hem zelf geen eens meer en lijken het net wandelende wapens. In het leger hebben ze toch ook niet 20 wapens om lijf zitten hahaha :D

hahahaha rpg in tas lol dat is helemaal niet leuk ben je beperkt tot een paar projectielen voor je rpg

en ga jij maar lekker met een shotgun spelen als ze je met ak's op je schieten en dat je met elk scdhot inkrampt van pijn en als ze op je poten knallen dat je mank loop

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...