~Lance Vance Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Volgens mij is het gewoon het oude systeem met wapens.Maar dacht wel als je met een pistool op straat loopt dat de politie je dan ook wilt arresteren. In Amerika zijn wapens legaal, dus dat gaat niet gebeuren En je kan ook dingen in je kofferbak leggen, zo kan je ook wapens mee nemen Reageren
Biocount Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Volgens mij is het gewoon het oude systeem met wapens.Maar dacht wel als je met een pistool op straat loopt dat de politie je dan ook wilt arresteren. In Amerika zijn wapens legaal, dus dat gaat niet gebeuren En je kan ook dingen in je kofferbak leggen, zo kan je ook wapens mee nemen Klopt maar ik denk als jij met je pistol of geweer in je hand op straat loopt of de supermarkt ingaat dat het dan wel als een misdaad word gezien. Reageren
freestyla Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 realisme is goed maar ik hoop dat ze het switchen van wapens gewoon hetzelfde laten als in de vorige gta's . Reageren
MrGrandtheftauto Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) We zulle het allemaal wel weer zien. Ik denk dat ze bij het oude systeem blijven, met het switchen van je wapens. Verder denk ik dat ze wat nieuwe details erin hebben gestoken, op het oude switch systeem. Dus zeg maar dat het toch allemaal weer wat beter is en wat realistischer, maar evenmin vertrouwbaar als in de vorige delen van GTA. Groetjes, GMT Bewerkt: 11 april 2008 door MrGrandtheftauto Reageren
LangeDraak Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Ik zou het leuker vinden als je maar een paar wapens bij je kan dragen. Dit maakt het meer realistisch. Aan de andere kant vond ik het bij je dragen van al je wapens ten alle tijden wel erg makkelijk. Ik weet niet wat het zou moeten zijn. Zoals het was ging prima... Ik weet niet hoe de gameplay zal zijn als je maar een paar wapens bij je kan dragen.... Hoe en wat qua wapens weet ik niet maar dat het knallen wordt de 29ste is een feit Reageren
IronBullet Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Ik zou het wel leuk vinden als je ze dan gewoon in die tas kon stoppen alleen het lijkt we wel irrietant als je de hele tijd met die tas staat te sjouwen ..... Reageren
Gino99 Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Ik hoop gewoon dat je gewoon veel wapens kan dragen en dat Nikoze gewoon in zijn jaszak stopt ofzo xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.