Jump to content

Playstation 3 kopen


The-oracle

Recommended Posts

Heej,

Ik ben van plan om een playstation 3 te kopen omdat ik GTA IV wil spelen en k we ltoe was aan een andere next gen console, ik heb men wii hiervoor verkocht.

Nu heb ik 1 probleempje. Ik heb best wel een kleine tv, ook best wel oud. Ik ga later sparen voor een nieuwe maar dat wordt pas semptember dit jaar denk ik dus... en ik wil natuurlijk wel snel GTA spelen. Ik vroeg me dus af of een playstation 3 op alle TV's kan, ik zit er namelijk niet mee dat het grafish niet optimaal is, dat komt later wel. Als ik et maar op men tvtje kan spelen.

Men tv heeft verder wel 2 ingangen voor dvd spelers, consoles enzo maar ik dacht... misschien kan de playstation 3 alleen op grote TV's.

Groeten Rients

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, als het goed is niet (heb ik nog nergens gehoord dat het niet kan). Jah alleen de details van het spel worden minder omdat eigenlijk alles naar binnen wordt gepropt. Dus het is mogelijk... :cya:

Oke, mooi zo :). Ik zou et namelijk balen vinden als ik een ps3 koop en hij doet et nie :S .

Bedankt, voor de info!

Link to comment
Delen op andere websites

Extra weetje:

Als je een HD-TV koopt moet je voor de HD beelden een HDMI kabel los kopen. Kan variereren van €10-200 euro. Afhankelijk van hoe mooi je het wilt hebben natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Heej,

Ik ben van plan om een playstation 3 te kopen omdat ik GTA IV wil spelen en k we ltoe was aan een andere next gen console, ik heb men wii hiervoor verkocht.

Nu heb ik 1 probleempje. Ik heb best wel een kleine tv, ook best wel oud. Ik ga later sparen voor een nieuwe maar dat wordt pas semptember dit jaar denk ik dus... en ik wil natuurlijk wel snel GTA spelen. Ik vroeg me dus af of een playstation 3 op alle TV's kan, ik zit er namelijk niet mee dat het grafish niet optimaal is, dat komt later wel. Als ik et maar op men tvtje kan spelen.

Men tv heeft verder wel 2 ingangen voor dvd spelers, consoles enzo maar ik dacht... misschien kan de playstation 3 alleen op grote TV's.

Groeten Rients

Ik heb ook een ps3 en een MINI tv maar met cod4 doet ie het prima! :tu: Dus het kan zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke thnx voor de tips allemaal :) . Zijn er verder misschien nog dingen die ik moet weten als ik een ps3 koop? extra accesoires die ik er bij moet kopen?

Ik was van plan de grand turismo bundel te kopen voor 400 euro + gta natuurijk :)

Link to comment
Delen op andere websites

Oke thnx voor de tips allemaal :) . Zijn er verder misschien nog dingen die ik moet weten als ik een ps3 koop? extra accesoires die ik er bij moet kopen?

Ik was van plan de grand turismo bundel te kopen voor 400 euro + gta natuurijk :)

opzicht niet echt nodig. Maybe een extra controller ofzo.. de rest zit er allemaal bij voor een aangename game-ervaring :) ik persoonlijk heb wel een 2e oplaadkabeltje erbij gehaald zodat beide controllers opgeladen kunnen worden ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speelde vroeger ook altijd op een klein tv'tje vond het wel niet echt zo prettig maar zou idd zoals Previous posters al gezegd hebben geen problemen veroorzaken.

Nu heb ik ook een HD tv maar gebruik ik ook vooral om films op te zien etc.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook een oude (grote) tv en heb gewoon super mooi beeld, laat je niet gek maken om een tv te kopen van 600 euro minimaal :N:tu:

hoe klein :clown: is je tv eigenlijk?

Bewerkt: door El Toro
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook een oude (grote) tv en heb gewoon super mooi beeld, laat je niet gek maken om een tv te kopen van 600 euro minimaal :N:tu:

hoe klein :clown: is je tv eigenlijk?

Zeker nog nooit op een hd-tv gegamed met je console. Als iemand die nog nooit HD gezien heeft vind je al snel dat je beeld supermooi is. Maar zodra je HD gegamed heb wil je niet meer zonder. Dan weet je namelijk pas echt wat supermooi is.

P.S. ga vooral niet kijken in HD als je zelf nog geen HD tv hebt. Dan kan je je nog wel eens voelen alsof je wat tekort komt.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook een oude (grote) tv en heb gewoon super mooi beeld, laat je niet gek maken om een tv te kopen van 600 euro minimaal :N:tu:

hoe klein :clown: is je tv eigenlijk?

Zeker nog nooit op een hd-tv gegamed met je console. Als iemand die nog nooit HD gezien heeft vind je al snel dat je beeld supermooi is. Maar zodra je HD gegamed heb wil je niet meer zonder. Dan weet je namelijk pas echt wat supermooi is.

P.S. ga vooral niet kijken in HD als je zelf nog geen HD tv hebt. Dan kan je je nog wel eens voelen alsof je wat tekort komt.

Gewoon eerst PS3 Kopen die TV Komt later wel

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...