GTA-Larsman Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Extra weetje:Als je een HD-TV koopt moet je voor de HD beelden een HDMI kabel los kopen. Kan variereren van €10-200 euro. Afhankelijk van hoe mooi je het wilt hebben natuurlijk. wie jouw dat wijs heeft gemaakt probeert jouw te flashe!! HDMI kabel is altijd hetzelfde.....als je kan kiezen tussen 1 van 10eu en 20eu moet je cker die van 10eu kopen het maakt namelijk geen enkel verschil hoe duur het is..... de HDMI kabel werkt namelijk digitaal dus er zit geen verschil in.... bron: Gamekings Reageren
Biocount Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Heb zelf een logitech hdmi kabel van 30 euro en bevalt prima Ben ook begonnen op een kleine tv en is wel oke en stond bij me eerste spellen helemaal verbaast van hoe mooi het was enzo.. toen na paar maandjes kocht ik een hd ready scherm en toen stond ik helemaal tekwijlen en dat is echt zo veel mooier als ik dat geweten had dan had ik het meteen gedaan (ze zeggen wel vaker met iets dat het mooier is of beter is bij iets maar meestal merk je het verschil dan amper maar van normaale tv naar hd ready of full hd dan gaat er pas echt een wereld voor je open) Reageren
Scott14 Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 ik heb ook een oude (grote) tv en heb gewoon super mooi beeld, laat je niet gek maken om een tv te kopen van 600 euro minimaal hoe klein is je tv eigenlijk? Zeker nog nooit op een hd-tv gegamed met je console. Als iemand die nog nooit HD gezien heeft vind je al snel dat je beeld supermooi is. Maar zodra je HD gegamed heb wil je niet meer zonder. Dan weet je namelijk pas echt wat supermooi is. P.S. ga vooral niet kijken in HD als je zelf nog geen HD tv hebt. Dan kan je je nog wel eens voelen alsof je wat tekort komt. helaas voor jou heb ik zovaak op een hd tv gespeeld Reageren
IV trailer Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Extra weetje:Als je een HD-TV koopt moet je voor de HD beelden een HDMI kabel los kopen. Kan variereren van €10-200 euro. Afhankelijk van hoe mooi je het wilt hebben natuurlijk. wie jouw dat wijs heeft gemaakt probeert jouw te flashe!! HDMI kabel is altijd hetzelfde.....als je kan kiezen tussen 1 van 10eu en 20eu moet je cker die van 10eu kopen het maakt namelijk geen enkel verschil hoe duur het is..... de HDMI kabel werkt namelijk digitaal dus er zit geen verschil in.... bron: Gamekings Er zitten mierenneukerige kleine verschillen in hoor. Het signaal kan zelfs slechter worden bij een lange kabel en dan is goede kwaliteit wel belangrijk. Ik had zelf voor het idee maar eentje genomen met gouden plugjes en nog wat stuf A €20,- Euro.(1,5meter) Ze hadden ze ook voor €7,95 maar die oogten nogal goedkoop en hadden niet eens een verpakking erbij tegen stof in plugjes enzo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.