gammie_ Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Hallo leden, ik heb een hele tijd niks meer met PS gedaan en sinds gister weer eens wat geprobeerd, dit is het resultaat: Ik heb gebruik gemaakt van een Gif Afbeelding. Tevens ook mijn eerste keer dat ik een gif afbeelding gebruik. Rate's en tips zijn van harte welkom Reageren
studio dewolf Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Heb je alles zelf gemaakt? Ik kan de bewegende signature niet maken. Hoe doe jij dat? Het is wel simpel met sommige matig tekening wel leuk. 7,5/10 Reageren
Gijsso Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Het ziet er vrij simpel uit (achtergrond) maar ook wel heel mooi. Jij hebt het niet te druk gemaakt. De bewegende giraffe is een beetje vaag. Het is niet vloeiend maar ook niet blokkerig. 8/10. Reageren
maikel jonson Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 ik vind het wel gemiddeld 8/10 mischien wat duidelijkere tekst maar vid het wel geslaagd Reageren
gammie_ Geplaatst: 3 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Heb je alles zelf gemaakt? Ik kan de bewegende signature niet maken. Hoe doe jij dat? Het is wel simpel met sommige matig tekening wel leuk. 7,5/10 Bedankt voor het rate De achtergrond heb ik inderdaad simpel gemaakt gewoon groen en blauw brushen. Het bord met ''pas op wild'' heb ik van een afbeelding uitgeknipt en daarna tekst erin gezet. De bomen heb ik met een Tree Brush gemaakt en de Giraf is gewoon een gif afbeelding van internet. Alleen heb ik er wel ander halve dag aangezeten omdat ik die giraf maar niet kon laten bewegen... Maar dat is nu gelukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.