Yoram1000 Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Ey, Ik wil graag gta 4 gaan spelen als ie uitkomt , maar ik heb de ps2 , zou ik de ps3 ervoor gaan kopen? Of is hij te duur? Moet ik nog een tijdje wachten? Hoeveel kost hij nu btw? Reageren
Rullez Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Ey,Ik wil graag gta 4 gaan spelen als ie uitkomt , maar ik heb de ps2 , zou ik de ps3 ervoor gaan kopen? Of is hij te duur? Moet ik nog een tijdje wachten? Hoeveel kost hij nu btw? Je heb de PS3 nu al vanaf 400 euro wat eigenlijk helemaal niet duur is als je bekijkt wat je ervoor krijgt. Blu-Ray, een nieuwe console en nog veel meer. Uiteraard heb je ook verschillende paketten. Zoals nu een op Bol.com Een 40Gb PS3 met Assasins Creed en GTAIV. Dus wat ik je aanraad is gewoon een PS3 kopen. Reageren
Gijsso Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Dat pakket wat Rullez zegt kost geen 400 maar 500 euries. Als je een beetje racefan bent dan ga je de PS3 nu kopen, dan krijg je er gratis Gran Turismo 5 Prologue bij (geweldige game!!) voor maar 400 euries. Reageren
Rullez Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Dat pakket wat Rullez zegt kost geen 400 maar 500 euries. Als je een beetje racefan bent dan ga je de PS3 nu kopen, dan krijg je er gratis Gran Turismo 5 Prologue bij (geweldige game!!) voor maar 400 euries. Ik zei toch je heb Vanaf 400 euro een PS3.... Reageren
Gijsso Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Dat pakket wat Rullez zegt kost geen 400 maar 500 euries. Als je een beetje racefan bent dan ga je de PS3 nu kopen, dan krijg je er gratis Gran Turismo 5 Prologue bij (geweldige game!!) voor maar 400 euries. Ik zei toch je heb Vanaf 400 euro een PS3.... Dat klopt, maar ik zei dat je beter het pakket kunt kopen. Gelijk een gratis halve game erbij. En ik heb ff opgezocht op bol.com en daar heb je dat pakket van Assassin's Creed + GTA IV + PS3 voor €480,- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.