Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een kaartje geprint van wikigta waarmee ik de tags kan vinden...

Ik moet er nog 3 maar op de kaart heb ik alles al afgestreept... Hoe kan dit?

Geplaatst:

Dan heb je hier of daar een per ongeluk door gestreept. Wees niet getreurd, ik heb een programma voor je waar je elke tag ziet die je nog moet. Je ziet er ook de Horseshoes mee en USJ's. >>hier<< download je San Andreas Mission Analyzer. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Weet je zeker dat je alles goed hebt weggestreept. Volgens mij staat alles namelijk gewoon op wikigta. :bonk:

Edit: 8 SECONDEN!!!

Bewerkt: door Kloep
Geplaatst:

Ik heb een kaartje van wikigta geprint waar alle tags op staan en helaas ben ik toch getreurd want ik heb GTA:SA op de ps2 dus dat downloaden wordt moeilijk... Maar staat ook echt alles op de kaart van Wikigta, ook alle tags van de missie van Ryder waarmee je moet sprayen... die heb ik gedaan maar ik wil gewoon zeker weten of écht alles erop staat...

Geplaatst:
Ik heb een kaartje van wikigta geprint waar alle tags op staan en helaas ben ik toch getreurd want ik heb GTA:SA op de ps2 dus dat downloaden wordt moeilijk... Maar staat ook echt alles op de kaart van Wikigta, ook alle tags van de missie van Ryder waarmee je moet sprayen... die heb ik gedaan maar ik wil gewoon zeker weten of écht alles erop staat...
Ik denk dat iedereen je kan verzekeren dat ze erop staan. :Y Probeer weer een wat langs te gaan. Je weet maar nooit...
Geplaatst:

Ik zou ze allemaal even langsgaan..

Of op WikiGTA alle tags bekijken op foto's,en kijken of je de plek herkent..

En let op!!: Er is één oranje tag op een oranje muur..

Die valt niet goed op,misschien heb je die nog niet gehad ;)

Die is volgens mij vlak bij dat hotel, en bij dat spoor.

Het staat ook wel op WikiGTA ;)

Geplaatst:

Zijn er ook tags die (bijna) op elkaar liggen? ergens was een tag en aan de andere kant van de muur nog een... maar die had ik alle twee al gedaan...

Geplaatst:

Soms vallen ze heel dicht op elkaar, de tags.

Ik weet nog toen ik 99 tags had en ik had ze ook allemaal al aangestreept dus ik ging ze nog eens allemaal af. Kom ik daar waar ik dacht dat er een was, maar dat was dus niet. Ik begon dan maar mijn frustraties uit te werken op enkele Balassers en die schoten terug. Ik spring dus op mijn fiets, wil op een dak springen maar val en land met mijn neus recht voor de Tag die ik nog niet had aangeduid :D . Die tag bevond zich aan de andere kant van het muurtje, daar had ik nog niet gekeken :puh:

Dus je moet ook wel wat geluk hebben, soms :puh:

Geplaatst:
Toen ik heel erg inzoomde met paint zag ik dat 2 heel dicht bij elkaar lagen...

Dat is natuurlijk wel iets waar je op moet letten. :D

Maar als je echt heel die omgeving rond dat andere puntje hebt gedaan moet je die toch tegengekomen zijn?!

Geplaatst:

Ik denk dat je een van die tags die vlakbij elkaar liggen nog niet hebt gehad..

Het zou namelijk kunnen dat je er een van hebt doorgestreept,en dat het lijkt dat je die andere ook hebt doorgestreept ;)

Geplaatst:

Ik had twee vergeten omdat ze heel dicht bij elkaar lagen...

de andere was niet goed overgesprayd, ik heb ze...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...