steintje Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 wat zijn eigenlijk mods iedereeen praat er over Reageren
.Timothy Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Mods kunnen verschillende dingen zijn. Hier op het forum is het een afkorting voor 'Moderators', maar de mods die hier in dit forum staan, worden gevraagd, worden gemaakt (en ga zo verder...) zijn modificaties. Modificaties zijn kleine of grote aanpassingen in een spel. Hierdoor krijg je bijvoorbeeld superkrachten (Superman Mod van GTA San Andreas) of een andere auto (Yamaha Aerox, een motor). Er zijn een aantal soorten: Mapping (objecten in het spel zetten), SCM-Modding/Missiescripting (missies maken) en Texturing/Modelling (het veranderen van een auto, een spoiler toevoegen ofzo). Dit zijn de hoofdsoorten, je kan het wijzigen van data-bestanden ook modden noemen. Met het wijzigen van data-bestanden krijg je dus bijvoorbeeld superkrachten. Voor meer info over modden kun je terecht bij de links bovenaan dit forum. Reageren
Yoram1000 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Nu weet ik dankzij die uitleg ook . Wist ook niet zeker wat het was. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Ik ben 10jaar en ik kan all modden Auto's Velgen Enz.Dat doe ik nu al een jaartje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.