amshotel Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 hallo ik heb een vraagje hoe maak je zelf radio in gta san andreas want dan kan ik me eigen muziekjes in zetten:) alvast bedankt, groetjes amshotel Reageren
Donwell Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Als je GTA San Andreas bezit voor de PC, dan is het mogelijk om een eigen 'radiozender' te maken. Je kunt het geheel zelf indelen, je kunt er een echte 'zender' van maken zoals dat ook is gemaakt bij San Andreas, maar je kunt er ook alleen eigen liedjes in zetten. Ga allereerst naar Mijn Documenten -> GTA San Andreas User Files -> User Track Player. Hier kun je je eigen nummers in plaatsen, een tip is om snelkoppelingen te plaatsen wegens ruimtebesparing. Hier plaats je je nummers, let wel op dat het uitsluitend MP3 of WAV bestanden zijn. Zodra je nummers zijn geplaatst, kun je ze scannen. Open het spel, ga naar Options --> Audio Options --> User Track Player --> Scan. Wacht even tot alles is gescand, en hierna kun je je eigen muziek luisteren. In de wagen kun je doorscrollen naar 'User Track Player'. Nu kun je je eigen geplaatste muziek luisteren, en eventueel muziek overslaan met F5. Succes! Reageren
amshotel Geplaatst: 3 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2008 hallo het werkt maar kan ik ook een echte eigen zender maken met een eigen naam? Reageren
Donwell Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Dit is ietsje moeilijker, maar zeker te doen. Download allereerst de GTA San Andreas GXT Editor, waarmee je GXT-bestanden kunt openen. Als je hem ergens hebt geplaatst, ga je naar je San Andreas map. Standaard zal dit C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas zijn. Eenmaal in deze map open je de map 'Text', en daarna american.gxt met de GXT-Editor. Zoek nu naar een value (Ctrl + F)met de naam 'User Track Player'. Nu zie je rechts een groot vak, zodra je op de value klikt, met de naam. Pas deze naar eigen wens aan, sla het op en kijk nu nogmaals in-game. Reageren
deefy5 Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Dit is ietsje moeilijker, maar zeker te doen. Download allereerst de GTA San Andreas GXT Editor, waarmee je GXT-bestanden kunt openen. Als je hem ergens hebt geplaatst, ga je naar je San Andreas map. Standaard zal dit C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas zijn. Eenmaal in deze map open je de map 'Text', en daarna american.gxt met de GXT-Editor. Zoek nu naar een value (Ctrl + F)met de naam 'User Track Player'. Nu zie je rechts een groot vak, zodra je op de value klikt, met de naam. Pas deze naar eigen wens aan, sla het op en kijk nu nogmaals in-game. als ik dat doe staat er bij mij: value not found Reageren
DeathPenalty Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Ook zo leuk dat 1/3e van alle topics in het GTA San Andreas subforum altijd over de radio gaan. Doe eens zoeken ofzo. Reageren
.Corneria. Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Dit is ietsje moeilijker, maar zeker te doen. Download allereerst de GTA San Andreas GXT Editor, waarmee je GXT-bestanden kunt openen. Als je hem ergens hebt geplaatst, ga je naar je San Andreas map. Standaard zal dit C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas zijn. Eenmaal in deze map open je de map 'Text', en daarna american.gxt met de GXT-Editor. Zoek nu naar een value (Ctrl + F)met de naam 'User Track Player'. Nu zie je rechts een groot vak, zodra je op de value klikt, met de naam. Pas deze naar eigen wens aan, sla het op en kijk nu nogmaals in-game. als ik dat doe staat er bij mij: value not found probeer is niet heel de naam te typen maar een stukje van player BV: User Track play Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Klik gewoon op Value en het verschijnt in alfabetische volgorde. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.