Tieess Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2008 Heeft iemand misschien een plaatje van Tommy, niet gewoon een plaatje van Tommy. Maar het plaatje die staat bij D-Rockstar Games- Vice City - Skins. Dat plaatje wil ik hebben. Alleen dan zonder al die teksten erop. Heeft iemand die misschien? Bedankt alvast! (als je me begrijpt tenminste) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2008 Dus Tommy's skin zonder de namen erop, deze: Als dat hem is zit hij in m'n bijlagen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tieess Geplaatst: 3 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 april 2008 Ja! Helemaal top! Thanks! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bobsie132 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2008 wrm de hell heb je die nodig??? die staat ook gewoon bij de Instal van je game :duh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2008 Maar dan met lettertjes... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) Maar dan met lettertjes... Dat klopt, maar je hebt 2 verschillende skins. 1 ervan staat in m'n post erboven. Deze bevat geen letters en bevind zich in 'C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\models\generic'. De andere heeft letters erop om aan te duiden wat alles is van een skin voor als jezelf een skin wilt maken. Die bevind zich in 'C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\skins'. Skin met letters: Bewerkt: 5 april 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tieess Geplaatst: 6 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 april 2008 Juist, en ik wil hem dus een beetje gaan bewerken enzo. Maar anders had ik allemaal van die stomme lettertjes erop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2008 Dat had Bossinkje ook al maar ik denk dat hij hem al hier vandaan heeft gehaald... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2008 Dat had Bossinkje ook al maar ik denk dat hij hem al hier vandaan heeft gehaald... Ja.ik heb hem ook hier vandaan gehaald Vond ik wel makkelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.