Jump to content

BBFC lekt informatie over GTA IV


Gta-Alien

Recommended Posts

dit stond op de site van de telegraaf

Oeps: BBFC lekt informatie Grand Theft Auto IV

door onze redactie

AMSTERDAM - De BBFC, de Britse instantie die leeftijdsadviezen aan games en films verleent, heeft per ongeluk informatie over de aankomende game Grand Theft Auto IV op haar site gezet.

Dat was niet helemaal de bedoeling en de organisatie heeft de informatie dan ook van haar website gehaald. Gelukkig waren enkele gamesjournalisten zo slim om de tekst over te nemen.

Zo zal de game - surprise, surprise! - zeer gewelddadig zijn en zellen er veel seksueel getinte situaties te zien zijn. De speler kan bijvoorbeeld een stripclub bezoeken en is het mogelijk, net als in eerdere GTA-delen, om prostituees te bezoeken. Ditmaal is er een keuze tussen drie 'diensten': masturbatie, orale seks of 'gewone' seks. Deze acties zullen niet expliciet te zien zijn, maar worden wel gesuggereerd.

en hier de link http://www.telegraaf.nl/digitaal/games/369...V__.html?p=18,1

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij is het wel nieuws, omdat ik nooit geen zin heb om dat feiten topic door te lezen, dus ik ben er blij mee dat je het even meld, ben benieuwd wat ze er mee bedoelen voor dat EXTREME VIOLENCE ik neem aan dat ze daar niet alleen maar mee bedoelen iemand neerschieten want dat is in een spel niet EXTREEM,

Link to comment
Delen op andere websites

Suggereren wil zeggen "iemand een idee geven van een bepaalde actie". Zoals in SA: als je sex hebt met 1 van je vriendinnen zie je het huis bewegen en hoor je de bijbehorende geluiden. De indruk (suggestie) wordt nu gewekt dat CJ sex aan het hebben is met zijn vriendin, maar dat zie je niet.....

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...