Sjorszzz Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Hallo, Ik heb mijn MP3 speler geformateerd omdat ik er een probleem mee had om muziek er op te zetten. Om te lezen om welk probleem het is zie dit topic. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...mp;#entry917623 Maar het volgende probleem nu heb ik hem dus geformateerd en alle muziek er weer opgezet en wil ik de muziek afspelen en dan zegt de mp3 speler: No Files. Terwijl mijn mp3 wel gewoon vol staat met muziek. Weet iemand het probleem? Ik denk zelf dat er bepaalde bestanden of drivers daardoor ook zijn verwijderd die de mp3 speler nodig heeft om te kunnen afspelen en de muziek te kunnen lezen. Wie kan mij verder helpen? Alvast bedankt Reageren
Caltson Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 hey, Ben je zeker dat alle files in MP3, of andere formaten staan die je speler ondersteund? want normaal heeft een MP3-speler absoluut geen driver nodig (indien je een windows '98 hebt, dan wel voor je pc). Als hij geen files vind, kijk dan ook eens na of je mp3-files in mappen staan of gewoon op de USB zelf. Anders moet je ze niet in mappen steken (wat wel wat voor wanorde kan zorgen) Greetz Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Hallo,Ik heb mijn MP3 speler geformateerd omdat ik er een probleem mee had om muziek er op te zetten. Om te lezen om welk probleem het is zie dit topic. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...mp;#entry917623 Maar het volgende probleem nu heb ik hem dus geformateerd en alle muziek er weer opgezet en wil ik de muziek afspelen en dan zegt de mp3 speler: No Files. Terwijl mijn mp3 wel gewoon vol staat met muziek. Weet iemand het probleem? Ik denk zelf dat er bepaalde bestanden of drivers daardoor ook zijn verwijderd die de mp3 speler nodig heeft om te kunnen afspelen en de muziek te kunnen lezen. Wie kan mij verder helpen? Alvast bedankt Heb je m echt geformateerd (rechtermuisknop=>formatatie)? Want in dat geval heb je echt een probleem. Je mp3speler slaat namenlijk decodatie bestanden op op de mp3 speler zelf. Als je die er dus afwist kanie niks meer lezen. Kijk ff op de website van de maker of daar dat soort bestanden staan, zou ik zggn Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 3 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2008 (bewerkt) Ja ik ben er heel zeker van dat het MP3 files zijn die mijn MP3 speler gewoon ondersteunt, want het is gewoon de muziek die er altijd op heeft gestaan en het ook altijd heeft gedaan. En ze staan ook niet in mappen ofzo. Wat wel zo is is dat er voor het formateren een paar raare dll bestanden op stonden en daarna niet meer. En toen deed die het niet meer. Ik heb deze bestanden er wel weer terug op gezet maar dan doet hij het nog steeds niet. Een beetje raar toch? dus ik weet voor 200% zeker dat het daar niet aan ligt. Iemand nog andere optie,s??? Edit ik heb hem wel echt geformateerd want dit was noodzakelijk om het probleem op te lossen. Om te weten wat ik precies heb gedaan lees even 1 van de laatste reactie,s van mijn vorige topic over dat probleem. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...mp;#entry917623 Bewerkt: 3 april 2008 door sjors12345 Reageren
The Wizard Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 (bewerkt) Staat er misschien in de handleiding iets over een update dan kun je dat even proberen. Of anders even naar de winkel gaan Edit de mensen bij de winkel kunnen je misschien wel helpen je kunt het altijd vragen Bewerkt: 3 april 2008 door The Wizard Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 3 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Staat er misschien in de handleiding iets over een update dan kun je dat even proberen.Of anders even naar de winkel gaan Update heb ik ook al gedaan en dit heeft het ook niet opgelost, en de garantie tijd is allang verlopen. En het is een beetje onzin om een nieuwe te kopen alleen hiervoor terwijl hij niet eens stuk is.!!! En hij was al niet zo goedkoop.! Reageren
Caltson Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Mag ik het merk en model van je mp3 weten? Dan kan ik even helpen zoeken Greetz Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 3 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2008 hET MERK EN MODEL: Merk: Packard Bell, Model: AudioDiva. Ik heb echt al van alles geprobeerd maar niks wil meer lukken. En ik moet elke dag 1,5 uur na school rijzen en daT IS ECHT heeeeel saai zonder muziek. Reageren
Caltson Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 hey, daarvan kan ik meespreken, mijn oortjes zijn zojuist kapot gegaan Maar even ontopic: Ik heb een link gevonden met downloads. Misschien hier? Support Packard Bell Audiodiva Greetz Reageren
Froop Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Mis je een bestandje genaamd settings? Reageren
Matiscus Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Elke MP3 speler heeft 'onzichtbare bestanden' als je formateert dan formateer je die helaas mee. En die bestanden zijn nodig om je MP3 goed te laten werken. Althans mijn 2 MP3's hadden dit toch nodig. Je moet met het merk eens googlen, daar vind je de bestandjes wel terug denkik. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 4 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Die downloads heb ik ook al geprobeerd maar dit helpt ook niet. Maar nu heb ik mijn MP3 speler op een andere manier geformateerd en nu doet hij het wel weer. Maar nu is ook het oude probleem weer terug gekomen dat ik er geen muziek meer op kan zetten. En dat terwijl er nog 1,85 GB aan geheugen vrij is. Het is echt weer precies het zelfde probleem als ik daarvoor had wat in het andere topic staat.... Dus kan iemand daar als nog mee helpen? p.s kan ik dan beter weer op dat andere topic verder gaan of hier met het probleem>>>.....???? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.