Big Playahh Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 ik heb hem december 2007 gekocht waren toen al de problemen verholpen? alvast bedankt! Reageren
El Condor Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 In principe kan elke Xbox 360 een RROD krijgen. Het punt is alleen dat de ''nieuwe'' Xboxxen verbeterd zijn. Dus ze hebben minder kans op een RROD. Maar natuurlijk heb je wel nog steeds kans op een Red Ring of Death. Gelukkig wel minder mvg Reageren
Rullez Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Microsoft had gezegd dat de problemen uit de Xbox 360 Elite waren gehaald. Dus niet op de andere versies. Helaas loog Microsft en de problemen zijn dus niet uit de Elite gehaald. Dus kan niemand zeggen of jou Xbox 360 RROD kan krijgen. Reageren
El Condor Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Microsoft had gezegd dat de problemen uit de Xbox 360 Elite waren gehaald. Dus niet op de andere versies. Helaas loog Microsft en de problemen zijn dus niet uit de Elite gehaald. Dus kan niemand zeggen of jou Xbox 360 RROD kan krijgen. Dit klopt niet echt, naar mijn weten. De Xbox 360's van tegenwoordig (Rond Augustus 2007 - Nu) hebben een Falcon moederbord. Dit is een nieuw type moederbord, die minder energie verbruikt en naar mijn weten gewoon ''beter is''. Hierin zijn de problemen ook verholpen met het doorbuigen van de Moederbord, door de oververhitting, waardoor de Xbox 360 ook minder kans heeft op overhitting (doorbuiging) waardoor de problemen met de RROD ook gedeeltelijk zijn verholpen Al bij al zijn de problemen nu een stuk minder in de nieuwere models Reageren
Big Playahh Geplaatst: 3 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2008 maar om de kans nog kleiner te houden moet de hem tog ook op een plaats zetten waar hij minder heet word of niet? Reageren
philip14 Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 16% dat je XBOX binnen jaar de geest geeft Reageren
Galiorix Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 maar om de kans nog kleiner te houden moet de hem tog ook op een plaats zetten waar hij minder heet word of niet? Ja, dat is wel aan te raden ja. Zelfs al heb je je console net gekocht (wat wil zeggen dat de kans op een RROD klein is), is het nog steeds het beste om hem in een plek te zetten waar hij goed kan koelen, vaak zijn ze dan ook stiller omdat de koeling dan minder hard moet werken en het is daarbij ook beter voor de hardware. Greetz Reageren
Big Playahh Geplaatst: 3 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2008 maar om de kans nog kleiner te houden moet de hem tog ook op een plaats zetten waar hij minder heet word of niet? Ja, dat is wel aan te raden ja. Zelfs al heb je je console net gekocht (wat wil zeggen dat de kans op een RROD klein is), is het nog steeds het beste om hem in een plek te zetten waar hij goed kan koelen, vaak zijn ze dan ook stiller omdat de koeling dan minder hard moet werken en het is daarbij ook beter voor de hardware. Greetz ok thanks want nu heb ik 3 consoles op mijn 360 staan en dat is dus geen goed plan! Reageren
Follow Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 De RROD is simpel een weggesmolten koelpasta, niet meer. Geen verbogen moederboord, maar onder een dik apparaatje zit een procesor, en bovenop de procesor zit een laagje koelpasta. Ja, ik spreek uit ervaring. Had de RROD dit weekend en nu al gefixed. Zelf reperatie! (Moet je wel even een flesje koelpasta bestellen wat je al 8 euro kan kosten.) Reageren
Galiorix Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 De RROD is simpel een weggesmolten koelpasta, niet meer.Geen verbogen moederboord, maar onder een dik apparaatje zit een procesor, en bovenop de procesor zit een laagje koelpasta. Ja, ik spreek uit ervaring. Had de RROD dit weekend en nu al gefixed. Zelf reperatie! (Moet je wel even een flesje koelpasta bestellen wat je al 8 euro kan kosten.) Als je op het internet leest, wil een RROD vaak niet alleen zeggen dat er iets met je koelpasta is, maar dat het moederbord verbogen is en daardoor dingen niet meer op elkaar aangesloten zijn... Een RROD is meer een indicator dat er iets mis is gegaan, het geeft niet een specifiek geval aan Greetz Reageren
Follow Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 De RROD is simpel een weggesmolten koelpasta, niet meer.Geen verbogen moederboord, maar onder een dik apparaatje zit een procesor, en bovenop de procesor zit een laagje koelpasta. Ja, ik spreek uit ervaring. Had de RROD dit weekend en nu al gefixed. Zelf reperatie! (Moet je wel even een flesje koelpasta bestellen wat je al 8 euro kan kosten.) Als je op het internet leest, wil een RROD vaak niet alleen zeggen dat er iets met je koelpasta is, maar dat het moederbord verbogen is en daardoor dingen niet meer op elkaar aangesloten zijn... Een RROD is meer een indicator dat er iets mis is gegaan, het geeft niet een specifiek geval aan Greetz Vreemd, mijn moederboord is kaarsrecht. En alles werkt nu weer helemaal perfect. Reageren
ZakyMontana Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) Door dit forum krijg ik de twijfels over de xbox 360 die ik misschien krijg als mijn rapport goed is Omg Heey haal voor de zekerheid (1ehandse) cooling fan (2ehandse geven minder resultaat doordat die al gebruikt is) Is de xbox Pro bij de consoleshop vernieuwd met de falcon moederbord? Bewerkt: 11 mei 2008 door ZakyMontana Reageren
IV trailer Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) Waarom heet het eigenlijk rode ring van dood? Het zijn toch gewoon drie rode lampjes op een rij? EDIT: Misschien omdat ik me herrinder dat de lampjes in een cirkel om de knop heen zitten? EDIT2: Is deze signature van igiOn er eentje? Bewerkt: 11 mei 2008 door IV trailer Reageren
ZakyMontana Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 (bewerkt) Whaha d8 ik ookal wrm eigenlijk ff opzoeken {EDIT}De RROD (red ring of death) Wordt genoemd omdat als je Xbox 360 eraan lijdt dat je dan dit ziet klik hier voor afbeelding {EDIT} Jah je hebt gelijkt drie kwart om de Knop wordt het rood en de plaatje kan niet weergegeven worden :S Bewerkt: 12 mei 2008 door ZakyMontana Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.