gizmoo2 Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 hey mensen ik ben ff weer begonnen met scripten met veel dank aan sandra's tutorial maar nu wil ik xtreme admin ik heb et al gedownload maar er gebeurt niet egt veel ik snap niet egt wat ik dan moet doen zou iemand me kunnen helpen? alvast bedankt Reageren
Jack-IV Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 (bewerkt) hey mensenik ben ff weer begonnen met scripten met veel dank aan sandra's tutorial maar nu wil ik xtreme admin ik heb et al gedownload maar er gebeurt niet egt veel ik snap niet egt wat ik dan moet doen zou iemand me kunnen helpen? alvast bedankt Als je extreme admin download zie je 3 mappen staan: "filterscripts", "pawno" en "scriptfiles". Je moet naar de map van je server gaan, en alle bestanden in de juiste mappen zetten. Bijvoorbeeld alles wat in de map "filterscripts" van je extreme admin.rar file staat, moet je naar de map "filterscripts" van je server zetten. Bewerkt: 3 april 2008 door Jack-IV Reageren
gizmoo2 Geplaatst: 4 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2008 hey mensenik ben ff weer begonnen met scripten met veel dank aan sandra's tutorial maar nu wil ik xtreme admin ik heb et al gedownload maar er gebeurt niet egt veel ik snap niet egt wat ik dan moet doen zou iemand me kunnen helpen? alvast bedankt Als je extreme admin download zie je 3 mappen staan: "filterscripts", "pawno" en "scriptfiles". Je moet naar de map van je server gaan, en alle bestanden in de juiste mappen zetten. Bijvoorbeeld alles wat in de map "filterscripts" van je extreme admin.rar file staat, moet je naar de map "filterscripts" van je server zetten. dus je hoeft niets in je server.cfg zetten? Reageren
Jack-IV Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 (bewerkt) hey mensenik ben ff weer begonnen met scripten met veel dank aan sandra's tutorial maar nu wil ik xtreme admin ik heb et al gedownload maar er gebeurt niet egt veel ik snap niet egt wat ik dan moet doen zou iemand me kunnen helpen? alvast bedankt Als je extreme admin download zie je 3 mappen staan: "filterscripts", "pawno" en "scriptfiles". Je moet naar de map van je server gaan, en alle bestanden in de juiste mappen zetten. Bijvoorbeeld alles wat in de map "filterscripts" van je extreme admin.rar file staat, moet je naar de map "filterscripts" van je server zetten. dus je hoeft niets in je server.cfg zetten? Je kan er wel inzetten dat het standaard moet opstarten als je je server start, dan moet je onder rcon_password dit plaatsen: filterscripts XtremeAdmin2 Als je niet wilt dat hij standaard opstart zet je niets in de server.cfg maar doe je ingame '/rcon loadfs XtremeAdmin2'. Btw, als je je geregistreerd hebt ingame ben je nog geen admin. Dit moet je manueel aanpassen, ik geloof dat de accounts in de map 'scriptfiles' staan. Edit: Foutje, bedankt vwoer! Bewerkt: 4 april 2008 door Jack-IV Reageren
gizmoo2 Geplaatst: 4 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2008 hey mensenik ben ff weer begonnen met scripten met veel dank aan sandra's tutorial maar nu wil ik xtreme admin ik heb et al gedownload maar er gebeurt niet egt veel ik snap niet egt wat ik dan moet doen zou iemand me kunnen helpen? alvast bedankt Als je extreme admin download zie je 3 mappen staan: "filterscripts", "pawno" en "scriptfiles". Je moet naar de map van je server gaan, en alle bestanden in de juiste mappen zetten. Bijvoorbeeld alles wat in de map "filterscripts" van je extreme admin.rar file staat, moet je naar de map "filterscripts" van je server zetten. dus je hoeft niets in je server.cfg zetten? Je kan er wel inzetten dat het standaard moet opstarten als je je server start, dan moet je onder rcon_password dit plaatsen: filterscripts XtremeAdmin2 Als je niet wilt dat hij standaard opstart zet je niets in de server.cfg maar doe je ingame '/rcon fs XtremeAdmin2'. Btw, als je je geregistreerd hebt ingame ben je nog geen admin. Dit moet je manueel aanpassen, ik geloof dat de accounts in de map 'scriptfiles' staan. oke bedankt Reageren
WackoX Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 ''OMFG HOE WORDT IK ADMIN WTF HELP PLEAS OMG!'': Als je niet weet hoe je admin wordt: doe eerst /register, ga dan naar de map scriptfiles, open jouw naam (voorbeeld: gizmoo2.txt), Open hem met kladblok, en als het goed is zie je iets met admin of level staan, verander de 0 dan naar 10 Reageren
gizmoo2 Geplaatst: 4 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2008 ik heb alles gedaan wat Jack-IV heeft gezegd maar hij doet et niet ook heb ik alles wat in xtremeadmin 2 staat in de juiste mapjes gedaan kheb werkelijk geen id wat i verkeerd doe ook heb ik "filterscripts XtremeAdmin2" in mijn server.cfg gezet weet iemand miss wat ik verkeerd doe? of een andere optie? alvast bedankt Reageren
WackoX Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Wat ''doet het niet'' Kan je mischien iets duidelijker zijn? Reageren
.Timothy Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 (bewerkt) Je kan er wel inzetten dat het standaard moet opstarten als je je server start, dan moet je onder rcon_password dit plaatsen: filterscripts XtremeAdmin2 Als je niet wilt dat hij standaard opstart zet je niets in de server.cfg maar doe je ingame '/rcon fs XtremeAdmin2'. Btw, als je je geregistreerd hebt ingame ben je nog geen admin. Dit moet je manueel aanpassen, ik geloof dat de accounts in de map 'scriptfiles' staan. Je hebt gelijk, maar /rcon fs XtremeAdmin2 moet /rcon loadfs XtremeAdmin2 zijn. Mocht hij het nog niet doen; restart je server, of in ieder geval het filterscript even door middel van /rcon reloadfs XtremeAdmin2. Als je dat doet herlaad het filterscript de spelersgegevens, en zal jij waarschijnlijk admin zijn. Als dit het niet is moet je echt duidelijker zijn. Zeg eens wat er en wanneer het gebeurd. Krijg je bijvoorbeeld als je je server opstart ook geen bericht in de trend van 'filterscript loaded: XtremeAdmin2.amx' ofzo? Dat moet dan in de 'server.exe' gebeuren. Als dat al niet eens gebeurd dan zit er een fout in de 'server.cfg' Bewerkt: 4 april 2008 door VWO-er Reageren
gizmoo2 Geplaatst: 4 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Je kan er wel inzetten dat het standaard moet opstarten als je je server start, dan moet je onder rcon_password dit plaatsen: filterscripts XtremeAdmin2 Als je niet wilt dat hij standaard opstart zet je niets in de server.cfg maar doe je ingame '/rcon fs XtremeAdmin2'. Btw, als je je geregistreerd hebt ingame ben je nog geen admin. Dit moet je manueel aanpassen, ik geloof dat de accounts in de map 'scriptfiles' staan. Je hebt gelijk, maar /rcon fs XtremeAdmin2 moet /rcon loadfs XtremeAdmin2 zijn. Mocht hij het nog niet doen; restart je server, of in ieder geval het filterscript even door middel van /rcon reloadfs XtremeAdmin2. Als je dat doet herlaad het filterscript de spelersgegevens, en zal jij waarschijnlijk admin zijn. Als dit het niet is moet je echt duidelijker zijn. Zeg eens wat er en wanneer het gebeurd. Krijg je bijvoorbeeld als je je server opstart ook geen bericht in de trend van 'filterscript loaded: XtremeAdmin2.amx' ofzo? Dat moet dan in de 'server.exe' gebeuren. Als dat al niet eens gebeurd dan zit er een fout in de 'server.cfg' nee helemaal niets doet het... ook als ik mijn eigen server inga komt er ook geen bericht dat ik me moet registreren helemaal niets geen 1 teken van xtremeadmin Reageren
Jack-IV Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 nee helemaal niets doet het... ook als ik mijn eigen server inga komt er ook geen bericht dat ik me moet registrerenhelemaal niets geen 1 teken van xtremeadmin Post je server log eens. (die staat in je server map normaal gezien) Reageren
.Timothy Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Dan zou ik eens kijken in je 'server.cfg', kopieer het eens (wachtwoord en andere vertrouwelijke info mag je weglaten), dan kunnen we zien wat je fout doet. Er moet namelijk filterscripts [naam van filterscript] staan, dus als je de naam van het filterscript wijzigt naar 'xadmin.amx' moet je bij [naam van filterscript] 'xadmin' zetten, en niet de oude naam. Kopieer de naam voor de zekerheid eens, en plak die achter filterscripts, dan weet je zeker dat je de goede naam er hebt staan, een geen typefout. Reageren
gizmoo2 Geplaatst: 4 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Dan zou ik eens kijken in je 'server.cfg', kopieer het eens (wachtwoord en andere vertrouwelijke info mag je weglaten), dan kunnen we zien wat je fout doet. Er moet namelijk filterscripts [naam van filterscript] staan, dus als je de naam van het filterscript wijzigt naar 'xadmin.amx' moet je bij [naam van filterscript] 'xadmin' zetten, en niet de oude naam. Kopieer de naam voor de zekerheid eens, en plak die achter filterscripts, dan weet je zeker dat je de goede naam er hebt staan, een geen typefout. dit heb ik dus echo Executing Server Config... lanmode 0 rcon_password filterscripts Xtremeadmin2 maxplayers 32 port 7777 hostname gizmoo's server gamemode0 mijnscript filterscripts adminspec vactions announce 1 query 1 weburl www.sa-mp.com anticheat 0 Reageren
Jack-IV Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 dit heb ik dusecho Executing Server Config... lanmode 0 rcon_password filterscripts Xtremeadmin2 maxplayers 32 port 7777 hostname gizmoo's server gamemode0 mijnscript filterscripts adminspec vactions announce 1 query 1 weburl www.sa-mp.com anticheat 0 Er staan 2 fouten in, je hebt 2x filterscripts staan en het is XtremeAdmin2, het wordt dus: filterscripts adminspec vactions XtremeAdmin2 Reageren
gizmoo2 Geplaatst: 4 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2008 oke bedankt nu doet ie het Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.