Jump to content

PSP komt later uit


Sander

Recommended Posts

Nadat donderdag de Amerikaanse release date voor de PSP bekend werd gemaakt, verscheen er een minder positief nieuwtje voor Europa: de PSP is definitief vertraagd. Oorspronkelijk was de releasedate gepland voor Q4 2004 (wat betekende dat de handheld ergens in maart in Europa zou uitkomen), maar dat is veranderd naar "ergens in de lente".

Wanneer dat precies is is onzeker, maar maart wordt het zeker niet meer. De vertraging wordt gewijd aan de hardware-tekorten, eerder verschenen al berichten dat de PSP moeilijk te produceren valt. Sony hoopte wereldwijd drie miljoen stuks te verschepen bij de launch, maar ze hebben er ongeveer een miljoen te weinig. Hierdoor valt Europa voorlopig buiten de boot.

Bron fok.nl

Link to comment
Delen op andere websites

tja idd balen is dat , kan ik lekker nog langer w8 maar eigenlijk valt het wel mee anders krijg ik weer het gezaag aan men kop , da hebt ge ni en da kunt ge ni ...

van mijn vrienden die hem iets vlugger hebben dan mij :angry:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...