pipooh Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 ik zou graag willen weten wat de gevaren zijn van de territory glitch.. dus welke bugs kun je hierdoor krijgen? zou iemand ook eens willen uitleggen hoe het nu precies in zijn werk gaat? filmpjes of gedetailleerde pages zijn welkom pipooh ps: verdien je eigenlijk ook meer geld met meer territory's, of blijft het hoogste bedrag 10000$? Reageren
Donwell Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Voor zover ik weet zijn er geen risico's verbonden aan de Territory Glitch, wat betekent dat je het spel dus gewoon kunt spelen met meerdere territoria. Voor alle zekerheid kun je het spel op een tweede slot opslaan; zo heb je ééntje met de territory glitch, en het origineel voor het geval er toch bugs optreden. Je Asset blijft verder wel tot het maximaal gegeven bedrag, het enige verschil is dat je veel meer territoria krijgt. Een uitleg over deze glitch, een filmpje, kun je hier bekijken. Het is wel Engels, maar het filmpje zelf zegt wel genoeg denk ik. Reageren
js007 Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 kan dat geen probleem vormen tijdens een bepaalde missie Reageren
Bossinkje Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 De Territory glitch heeft wel een nadeel.. Bijna overal wordt er op je geschoten.. Dus eigenlijk ben je bijna nergens meer veilig.. Reageren
Donwell Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 In tegenstelling tot de Riot cheat geeft dit dacht ik geen eventuele schade, maar zoals ik al zei kun je beter de glitch op een apart saveslot neerzetten. Zo heb je nog altijd je oude savegame, mochten er toch enkele bugs optreden tijdens missies of verdere gameplay. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 De Territory glitch heeft wel een nadeel..Bijna overal wordt er op je geschoten.. Dus eigenlijk ben je bijna nergens meer veilig.. Als je het allemaal overneemt niet, dan wordt je juist overal beschermd Reageren
Bossinkje Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Ja,maar zit ook nog een nadeel aan: Als je nog een paar gebieden moet veroveren,heb jezelf heel veel. Dan is het mogelijk dat je van de ene kant naar de andere kant moet,omdat je 'hood under attack' is.. Dat lijkt me nogal vervelend.. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Jat een Ambulance, Fire Truck, politie voertuig of een taxi en activeer de zijmissie. Quit 'm dan snel en je gebied zal gespaard blijven. Niet zo moeilijk lijkt me.. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Moet er wel toevallig een in de buurt zijn.. Reageren
tjoef Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Taxi's zijn er bijna overal. Of anders sticht je een brandje of schiet je wat mensjes overhoop. Reageren
Hackman Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Dat is dat overal op de kaart terrotoriums komen van gangs... Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Er zijn dan over heel SA Terretory's Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.