wijnkamp Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 hallo iedereen.. ik heb al een tijdje een server een Roleplay/cops/robber maar die gamemode is gedownload nu wil ik graag leren om te scripten en ik hoop dat iemand bereid is mij goed te helpen met dit want ik zal echt graag mij server aanpassen met nieuwe dingen erin. mij msn is houtwijker(at) msn DOT com alvast bedankt... Reageren
Galiorix Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 (bewerkt) Allereerst, welkom op dit forum! Voor het scripten van SA:MP hebben we een speciaal forum, die hier kan vinden. Daar kan je al je vragen over scripten met PAWN stellen. Een overzicht van alle multiplayer mod fora kan je hier vinden en ik wens je nog veel succes met scripten! Greetz Bewerkt: 4 april 2008 door Galiorix Reageren
Remcconen Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Welkom, Hier heb ik een hele goede en duidelijke tutorial van Sandra: >>KLIK<< Reageren
nick5556 Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Jep dat is een goede tut, leer eerst de basiz ga daarna voor een job kijken Reageren
Venzio Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Allereerst Welkom op het leukste gta forum Welkom, Hier heb ik een hele goede en duidelijke tutorial van Sandra: >>KLIK<< Volgens mij heeft hij daar niks aan dat is een tut voor om een server te maken maar in het begin zegt hij ik heb al een tijdje een server een Roleplay/cops/robber maar die gamemode is gedownloadnu wil ik graag leren om te scripten en ik hoop dat iemand bereid is mij goed te helpen met dit want ik zal echt graag mij server aanpassen met nieuwe dingen erin. Je mag je hotmail niet hier neer zetten zet het op je profiel of als iemand het wil via pm het is verboden om het te plaatsen dus haal het weg of een mod haalt het weg;) Reageren
Sandra Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Welkom, Hier heb ik een hele goede en duidelijke tutorial van Sandra: >>KLIK<< Volgens mij heeft hij daar niks aan dat is een tut voor om een server te maken maar in het begin zegt hij ik heb al een tijdje een server een Roleplay/cops/robber maar die gamemode is gedownloadnu wil ik graag leren om te scripten en ik hoop dat iemand bereid is mij goed te helpen met dit want ik zal echt graag mij server aanpassen met nieuwe dingen erin. In die tutorial staan ook wat basis dingetjes van scripten zelf hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.