nick5556 Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Twee vraagjes eigenlijk: 1) Hoe log je in(als je op de server bent) als admin? 2) Hoe maak je een command alleen mogelijk voor admins? Het zal wel simpel zijn maja een beginner (met dit script) Reageren
Donwell Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 (bewerkt) Je kunt je als admin inloggen met het door jou uitgekozen wachtwoord. Deze staat in de 'server.cfg' aangegeven. Als je het wachtwoord weet, typ je in-game het volgende in: /rcon login wachtwoord Hierna zul je ingelogd zijn. Je tweede vraag, ik heb net deze geplaatst, waarin dat wordt uitgelegd. Succes. Edit Jack, bedankt voor het melden. Ik was dat kleine stukje vergeten, bedankt. Bewerkt: 4 april 2008 door Donwell Reageren
nick5556 Geplaatst: 4 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2008 THX maar ik heb dit: if (strcmp("/needcar", cmdtext, true) == 0 && IsPlayerAdmin == 1) Daar krijg ik foutmeldingen bij(die regel) =\ Dat is deze: D:\GTA SA\GTA San Andreas\samp\gamemodes\mijnserver.pwn(176) : error 076: syntax error in the expression, or invalid function call Dit is toch zoals jij het zij? Reageren
Jack-IV Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 THX maar ik heb dit: if (strcmp("/needcar", cmdtext, true) == 0 && IsPlayerAdmin == 1) Daar krijg ik foutmeldingen bij(die regel) =\ Dat is deze: D:\GTA SA\GTA San Andreas\samp\gamemodes\mijnserver.pwn(176) : error 076: syntax error in the expression, or invalid function call Dit is toch zoals jij het zij? Klopt, de code die Donwell gaf was verkeerd, het moet dit zijn: if (strcmp("/needcar", cmdtext, true) == 0 && IsPlayerAdmin(playerid) == 1) (die == 0 en == 1 mag je weglaten, het geeft geen errors maar ik weet niet of 't ingame werkt.) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.