dn_mathias Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2008 weet er iemand hoe je bij de zijmissie pizzaboy een pizza afgeeft ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2008 Dit doe je met de attack-toets. Ctrl als ik me niet vergis. Meer informatie over deze zijmissie vind je op WikiGTA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dn_mathias Geplaatst: 4 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 april 2008 maar bij mij lukt ctrl niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2008 Op welk console speel je? Je moet hetzefde doen als met een drive-by... uit het raam schieten dusmaar in dit geval met een pizza... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2008 Je zal inderdaad eerst naar links of rechts moeten kijken, en daarna schieten, naar je klant. Naar links en rechts kijken doe je met Q en E of met Numpad 1 en Numpad 2. Schieten doe je met Numpad 0, Linker Ctrl of Linker muisknop. Normaal gezien zal je zo iemand met je machine gun doodschieten, maar bij de pizzaboy missies, zal je pizza's, i.p.v. kogels afschieten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.