Jump to content

PS3 of Laptop

PS3 of Laptop?  

57 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is cooler,vermakelijker of BETER?

• PS3
      29
    • Laptop
      23

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zit met een vervelende vraag.

M'n zus doet mee aan X factor,een

zangprogramma en ze heeft geld gewonnen.

Ik mag iets kopen ermee:Een PS 3 of een Laptop.

Dat was m'n vraag.Maar op m'n kamer heb ik al een PC.

Maar hij heeft wel maar Windows 98 en werkt traag.Een

PS3,GTA IV...

Een PS3 of een Laptop?

• Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Miek

6

• El Condor

3

• DenkaanHenk

2

• Swiggers

2

Geplaatst:

Laptop kan je foto's, muziek, videos, internet, spel enzo dus meer mogelijkheden dan ps3.

Geplaatst:

Laptop, aangezien je nu een oude computer hebt is dat de beste keuze. Wacht met PS3 tot het 300 euro is.

Geplaatst:
Laptop, aangezien je nu een oude computer hebt is dat de beste keuze. Wacht met PS3 tot het 300 euro is.

Jammer dat GTA IV niet op de PC uitkomt.

Geplaatst:

Dit moet jij weten, een deftige laptop is minstens dubbel zo duur als een playstation 3.. Wil je meer op 't internet, en doe je meer met je PC koop dan een laptop. Game je veel, en wil bijvoorbeeld ook GTA IV hebben koop dan een Playstation 3.

Geplaatst:

GTA IV zal heus wel op de PC uitkomen, aangezien er ook een vierde GTA IV trailer is uitgekomen. Wat ook niet de afspraak van Rockstar was.

Geplaatst:

Ja dit licht er maar net aan wat je wilt als jij wilt gamen dan koop jij een ps3.

Ik zou een laptop nemen daar heb je meer aan.

Geplaatst:

Ik zou voor een laptop gaan, die playstation 3 komt ook nog wel een keer bij jou in huis te staan!! :tu:

Geplaatst:

Nou, het ligt er weer aan wat je ermee doet.

Simpeler dan dit kan het niet:

Wil je gamen? Kies dan voor een PS3

Wil je internetten, zo af en toe een spelletje spelen op het internet, muziek downloaden enz. (alhoewel dat ook op de PS3 kan) ,kies dan voor een Laptop:

mvg

Geplaatst:
Laptop kan je foto's, muziek, videos, internet, spel enzo dus meer mogelijkheden dan ps3.

Op een ps3 kan je ook foto's en muziek luisteren. En uiteraard met een internet aansluting internetten. Daarnaast zit er Blu-Ray in. En je kan er natuurlijk fantastisch op game.

Geplaatst:

Mssch kan je in plaats van een laptop een nieuwe gewone pc kopen? Want ik denk niet dat je een hele goede laptop zult hebben voor ongeveer €500 als dat je bedrag is.

Geplaatst:

Je noemt inderdaad net de dingen die ook op een PS3 kunnen.

Tevens kan je zonder probleem Linux installeren op je PS3. Ook elke USB muis en toetsenbord kunnen er op aan worden gesloten. Je kan hem dus ook gebruiken als normale PC door op een deel van de PS3 hardeschijf linux te installeren.

Windows installeren gaat op dit moment nog zeer lastig aangezien de PS3 een totaal andere architectuur heeft dan normale huis, tuin en keuken PC's waar Windows (nog) niet goed mee overweg kan. Al zijn er diverse instructies op het internet te vinden om Windows al dan niet geemuleerd in linux.

Geplaatst:

Ik zou eerder een gewone PC kopen. Geen laptop, kan je niet fatsoendelijk op gamen. En met de PS3, als je daar optimaal wilt gamen, ben je het geld kwijt voor de PS3, en de TV.

Geplaatst:
Ik zou eerder een gewone PC kopen. Geen laptop, kan je niet fatsoendelijk op gamen. En met de PS3, als je daar optimaal wilt gamen, ben je het geld kwijt voor de PS3, en de TV.

Met een TV kan je ook wel wat meer dan met een PC beeldscherm. Daarbij is een Full HD nu nog zeker niet nodig. Het ligt er gewoon wat je fijner vindt gamen, dat is bij mij de PlayStation ^_^

Geplaatst:

Ik zou zeker zeggen laptop, hoe kunnen jullie zeggen dat hij geen laptop voor gamen kan kopen, jullie weten niet eens hoeveel geld hij heeft. Mijn zus heeft voor 700 euro een laptop gekocht en daar kan je dikke games op spelen hoor. Zelf heb ik ook onlangs een laptop gekocht, en kan er prima op gamen. GTA, Halo, alles doet het prima. Je kan een laptop zelfs nog upgraden voor meer geheugen etc.

Jammer voor jou dat dat wel zo is, het is al bewezen

Met een TV kan je ook wel wat meer dan met een PC beeldscherm. Daarbij is een Full HD nu nog zeker niet nodig. Het ligt er gewoon wat je fijner vindt gamen, dat is bij mij de PlayStation ^_^

Wat kan je met een TV meer dan een monitor dan? Snap ik niet. En een PC gamed heerlijk.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...