Jump to content

PS3 of Laptop

PS3 of Laptop?  

57 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is cooler,vermakelijker of BETER?

• PS3
      29
    • Laptop
      23

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Moet je zelf weten ;)

Maar ik heb toch echt voor de Playstation 3 gekozen. Hiermee vermaak je het meest ( Vind ik ) Hierop komen alle top games, hierop zijn mooiere graphics, hierop zijn extra downloadbare dingen.

Tenminste als je een echte 'Game Verslaafdheid' hebt dan kies je natuurlijk voor de PS3 ;)

Maar als je meer om een PC geeft, ja doe dan maar een Laptop ;)

Aangezien ik de PS3 als een soort 2de computer gebruik ;)

Ik internet er mee, met een muis en toetsenbord. Maar het meest Game ik er mee. Bij COD 4 game ik met toetsenbord en een muis. Dit gamed veel fijner dan een Controller. ( Vind ik )

Swiggers :cya:

Bewerkt: door swiggers
  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Miek

6

• El Condor

3

• DenkaanHenk

2

• Swiggers

2

Moet je zelf weten ;)

Maar ik heb toch echt voor de Playstation 3 gekozen. Hiermee vermaak je het meest ( Vind ik ) Hierop komen alle top games, hierop zijn mooiere graphics, hierop zijn extra downloadbare dingen.

Tenminste als je een echte 'Game Verslaafdheid' hebt dan kies je natuurlijk voor de PS3 ;)

Maar als je meer om een PC geeft, ja doe dan maar een Laptop ;)\

Aangezien ik de PS3 als een soort 2de computer gebruik ;)

Ik internet er mee, met een muis en toetsenbord. Maar het meest Game ik er mee. Bij COD 4 game ik met toetsenbord en een muis. Dit gamed veel fijner dan een Controller. ( Vind ik )

Swiggers :cya:

P.s is jou zus 'Sharon Kips' ? De winnares van X-Factor ? Bewerkt: door swiggers
Geplaatst:

Het ligt eraan wat voor een laptop. Maar als je computer het nog goed doet zou ik zeker voor een PS3 gaan :tu:

Geplaatst:

Ik moet je toch op een aantal punten tegenspreken;

Hierop komen alle top games

Noem maar op... Topgames, dat verschilt per persoon... En voor de PC komen er genoeg goeie games uit. Dus ik snap niet waar jij het over hebt.

hierop zijn mooiere graphics,

Dit begrijp ik ook niet helemaal. Je zegt dat de graphics beter zijn, maar hoe kun je dat nou vergelijken? Er bestaan verschillende soorten laptops. Niet alle laptops zijn hetzelfde. Dus de specificaties ook niet.

hierop zijn extra downloadbare dingen.

En dat weet je zeker omdat... ?

Op de PC/Laptop zijn er ook veel downloadable content. Jij vergelijkt een beetje verkeerd ;)

Ik moet je toch op een aantal punten tegenspreken;
Hierop komen alle top games

Noem maar op... Topgames, dat verschilt per persoon... En voor de PC komen er genoeg goeie games uit. Dus ik snap niet waar jij het over hebt.

De PS3 heeft erg veel exclusive topgames, dit jaar zullen verschijnen. Haze (mei), Metal Gear Solid (Juni), Motorstorm Pacifica (eind Augustus), Little Big Planet (september), Resistance 2 (november), en als toetje Killzone 2 tegen het einde van het jaar. Begin 2009 kunnen we ook al op een paar hele behoorlijke exclusives rekenen, onder andere God of War III en Gran Turismo 5. Een erg mooie line up in mijn ogen, en daar komen nog een hele hoop exclusives bij dit jaar die ik niet heb meegerekend (zie dit topic).

Naast de velen exclusives zijn er ook nog games die enkel op de '360 en PS3 verschijnen. Dit zijn er nog meer, en het beste voorbeeld is GTA IV.

Hoezo topgames? :7

Dit begrijp ik ook niet helemaal. Je zegt dat de graphics beter zijn, maar hoe kun je dat nou vergelijken? Er bestaan verschillende soorten laptops. Niet alle laptops zijn hetzelfde. Dus de specificaties ook niet.

Inderdaad, maar de 'CryENGINE 2' en de 'Unreal Engine 3', waarmee veel PS3 games ontwikkeld worden kan je vergelijken met een PC met high settings. En als je daar dan ook nog eens een mooie HD TV bij doet, dan is het grafisch echt ongelovelijk mooi. Je moet wel een hele goede Laptop hebben als je even mooie graphics wilt hebben als op de PS3.

En dat weet je zeker omdat... ?

Op de PC/Laptop zijn er ook veel downloadable content. Jij vergelijkt een beetje verkeerd ;)

De Playstation Store is erg uitgebreid, en je kan er bijna alles op vinden wat je nodig hebt. Gamedemo's, film trailers, game trailers, volledige games, en oude klassieke games. Ook kan je extra content downloaden voor PS3 games, en zullen in de toekomst veel PS3 games Home gaan ondersteunen, wat een laptop ook niet heeft.

Daar komt Bluray ook nog eens bij, wat nog een groter voordeel is nu Bluray van HD DVD gewonnen, en dus zullen ook erg veel films op Bluray uitkomen. Daarnaast komt Home binnenkort, en we kunnen waarschijnlijk ook nog Play TV verwachten op de korte termijn, een uitgebreid programma waarmee het mogelijk is dingen op te nemen en tegelijkertijd te bekijken.

En laatste weet ik niet of je een PSP hebt, maar dan is een PS3 ook een heel groot voordeel. De PS3 en de PSP zijn bijna 'getrouwd', zo goed kunnen ze met elkaar overweg. Haast alles is mogelijk als je je PSP met je PS3 verbindt.

Mijn conclusie: Ga voor de PS3..

Bewerkt: door M4X
Geplaatst:

PS3 met Linux kan even veel als een laptop ;) behalve geen windows bestanden openen :D maar hij kan wel linux bestanden openen :puh:

Geplaatst:
Kan je skypen enh MSNen met een PS3?

Skype weet ik niet, je hebt wel Ekiga

En MSNen kun je met Pidgin (YDL 6.0) of Gaim (YDL 5.0/Ubuntu)

@ Hierboven, jah, ken ik in ieder geval al :7.

Ik zou voor een PS3 gaan. Je kan er ongeveer alles mee met wat je met een laptop ook kan (behalve hem overal mee naartoe nemen :7.

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:
een laptop ps3 :)

de 360 heeft er wel een :(

Uw wensen zijn gehoord.

phpthumbphpsrc120791754gi0.jpg

phpthumbphpsrc120791754ql9.jpg

Whyat the f?

Kan je zo'n ding hebben<?

Geplaatst:
een laptop ps3 :)

de 360 heeft er wel een :(

Uw wensen zijn gehoord.

phpthumbphpsrc120791754gi0.jpg

phpthumbphpsrc120791754ql9.jpg

Whyat the f?

Kan je zo'n ding hebben<?

Lol, die wil ik ook ^_^

Geplaatst:
Ik zou zeker zeggen laptop, hoe kunnen jullie zeggen dat hij geen laptop voor gamen kan kopen, jullie weten niet eens hoeveel geld hij heeft. Mijn zus heeft voor 700 euro een laptop gekocht en daar kan je dikke games op spelen hoor. Zelf heb ik ook onlangs een laptop gekocht, en kan er prima op gamen. GTA, Halo, alles doet het prima. Je kan een laptop zelfs nog upgraden voor meer geheugen etc.
Laptop, aangezien je nu een oude computer hebt is dat de beste keuze. Wacht met PS3 tot het 300 euro is.

Jammer dat GTA IV niet op de PC uitkomt.

Jammer voor jou dat dat wel zo is, het is al bewezen

Ik zou eerder een gewone PC kopen. Geen laptop, kan je niet fatsoendelijk op gamen. En met de PS3, als je daar optimaal wilt gamen, ben je het geld kwijt voor de PS3, en de TV.

Met een TV kan je ook wel wat meer dan met een PC beeldscherm. Daarbij is een Full HD nu nog zeker niet nodig. Het ligt er gewoon wat je fijner vindt gamen, dat is bij mij de PlayStation ^_^

Wat kan je met een TV meer dan een monitor dan? Snap ik niet. En een PC gamed heerlijk.

Op een TV kan je televisie kijken ;) En je kan er (op de meeste nieuwe tv`s iig) ook je pc op aan sluiten.. Dus dan heb je 2 in 1..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...