Jump to content

PS3 of Laptop

PS3 of Laptop?  

57 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is cooler,vermakelijker of BETER?

• PS3
      29
    • Laptop
      23

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik zou zeker zeggen laptop, hoe kunnen jullie zeggen dat hij geen laptop voor gamen kan kopen, jullie weten niet eens hoeveel geld hij heeft. Mijn zus heeft voor 700 euro een laptop gekocht en daar kan je dikke games op spelen hoor. Zelf heb ik ook onlangs een laptop gekocht, en kan er prima op gamen. GTA, Halo, alles doet het prima. Je kan een laptop zelfs nog upgraden voor meer geheugen etc.
Laptop, aangezien je nu een oude computer hebt is dat de beste keuze. Wacht met PS3 tot het 300 euro is.

Jammer dat GTA IV niet op de PC uitkomt.

Jammer voor jou dat dat wel zo is, het is al bewezen

Ik zou eerder een gewone PC kopen. Geen laptop, kan je niet fatsoendelijk op gamen. En met de PS3, als je daar optimaal wilt gamen, ben je het geld kwijt voor de PS3, en de TV.

Met een TV kan je ook wel wat meer dan met een PC beeldscherm. Daarbij is een Full HD nu nog zeker niet nodig. Het ligt er gewoon wat je fijner vindt gamen, dat is bij mij de PlayStation ^_^

Wat kan je met een TV meer dan een monitor dan? Snap ik niet. En een PC gamed heerlijk.

Op een TV kan je televisie kijken ;) En je kan er (op de meeste nieuwe tv`s iig) ook je pc op aan sluiten.. Dus dan heb je 2 in 1..

MM,ik snap je uitspraak niet...

• Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Miek

6

• El Condor

3

• DenkaanHenk

2

• Swiggers

2

Geplaatst:
Laptop kan je foto's, muziek, videos, internet, spel enzo dus meer mogelijkheden dan ps3.

PS3 ook :duh:

Koop een PS3, heb je geen miserie met de games te instaleren, kun je direct online...

Geplaatst: (bewerkt)

PS3: muziek,video's,foto's,games, GTA IV

en je kan natuurlijk op je kamer de PS3 op je TV aansluite en lekker game in je eige bed.

Laptop: muziek, foto's, games, internet

je kan gamen waar in je huis (of ter wereld) je maar wil.

ikzelf zou voor de PS3 gaan.

Bewerkt: door forumrunner
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Als je op de laptop gaat gamen moet je een desktop nemen anders ben je DOM een desktop is voor hetzelfde geld 2 tot 3 keer sneller en neem GEEN vista maar XP.

Geplaatst:
Als je op de laptop gaat gamen moet je een desktop nemen anders ben je DOM een desktop is voor hetzelfde geld 2 tot 3 keer sneller en neem GEEN vista maar XP.

Inderdaad ;)

Een laptop is niet beter voor gamen, dan moet je een desktop nemen, maar als je geen monitor hebt enzo, moet je daar ook nog voor betalen ;) , denk daar wel aan :)

mvg El Condor

• 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...