Jump to content

Kan SA draaien op windows 98?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Euhm om eerlijk te zijn heb ik geen idee. SA ondersteunt 2000, XP, Vista. Maar over windows 98 heb ik geen idee. Ook heb je Windows 98 SE. Ik zou als ik jou was, volledig mijn windows updaten met de beschikbare updates en service packs. En dan zien of SA werkt. Ook moet je PC voldoen aan de PC specs van SA, anders moet je het al niet proberen. Wat je spel gaat sloom of niet goed werken. Maar als je PC voldoet aan al de andere specs dat SA nodig heeft maar er staat juist Windows 98 geinstalleerd, dan zou ik het nog eens proberen. Maar anders niet.

Doe anders even:

Start ---> Uitvoeren --->typ daar 'dxdiag'

Neem een screenshot, post hem hier, dan zal ik kijken voor jou of hij SA aankan.

Ik heb even gegoogelt voor jou, en de meeste beweren dat SA werkt op Windows 98, maar je moet wel voldoen aan de andere eisen,

* DVD lezer

* 384mb Ram

* 4.7Gb vrije HD ruimte

* 128MB grafische kaart

Bewerkt: door Matiscus
Geplaatst:
Euhm om eerlijk te zijn heb ik geen idee. SA ondersteunt 2000, XP, Vista. Maar over windows 98 heb ik geen idee. Ook heb je Windows 98 SE. Ik zou als ik jou was, volledig mijn windows updaten met de beschikbare updates en service packs. En dan zien of SA werkt. Ook moet je PC voldoen aan de PC specs van SA, anders moet je het al niet proberen. Wat je spel gaat sloom of niet goed werken. Maar als je PC voldoet aan al de andere specs dat SA nodig heeft maar er staat juist Windows 98 geinstalleerd, dan zou ik het nog eens proberen. Maar anders niet.

Doe anders even:

Start ---> Uitvoeren --->typ daar 'dxdiag'

Neem een screenshot, post hem hier, dan zal ik kijken voor jou of hij SA aankan.

Ik heb even gegoogelt voor jou, en de meeste beweren dat SA werkt op Windows 98, maar je moet wel voldoen aan de andere eisen,

* DVD lezer

* 384mb Ram

* 4.7Gb vrije HD ruimte

* 128MB grafische kaart

Dank je,maar ik heb iets vergeten te zeggen.M'n Windows 98 is illgeaal

Geplaatst:

Of het nu legaal is of illegaal het kan gewoon werken, maar ik zou als ik jouw was hier niet over illegale software praten, dat is hier verboden.

Geplaatst:
Of het nu legaal is of illegaal het kan gewoon werken, maar ik zou als ik jouw was hier niet over illegale software praten, dat is hier verboden.

Daar heb je gelijk in ;) Je mag hier niet praten over Cr@cks En andere Illegaale Warez(Was even om duidelijk te zijn :engel: )

>>> Door Froodooo: Het gaat hier dan wel niet om een illegale GTA, maar wel om een illegale Windows. Dus sluit ik dit topic wel. :slotje: <<<.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...