Jump to content

paramedic missies

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb weer al tigkeer de paramedic missie gedaan in het kleine dorp. Toch haal ik m niet. Ik wil wel graag voordat ik verder ga naar de Country deze gehaald hebben want dan heb ik meer kracht. Wie o wie kan mij helpen.

Geplaatst:
Ik heb weer al tigkeer de paramedic missie gedaan in het kleine dorp. Toch haal ik m niet. Ik wil wel graag voordat ik verder ga naar de Country deze gehaald hebben want dan heb ik meer kracht. Wie o wie kan mij helpen.

Doe hem bij voorkeur idd in een klein dorpje met een ziekenhuis, Angel Pine bijvoorbeeld. Rustig rijden, doe het op je gemakje want je hebt tijd zat in zon klein dorpje. Houd je auto heel, niet botsen, en neem er even de tijd voor. Plan een kwartiertje of drie hiervoor uit. Stippel een logische route uit langs de mennekes, niet overrijden (!), en houd er rekening mee dat er maar 3 man in de ambulance gaan...

Volgens mij moet het nou wel lukken

ALAAF

Geplaatst:

Het is zo snel te doen dat je op een gegeven moment een berg van tijd over hebt. Dus idd, zoals Mr. Fuji zegt rustig aan rijden, zodra de blips op je radar verschijnen op start drukken, je route uitstippelen en je rondje rijden. persoonlijk had ik er geen problemen mee!

Geplaatst:
waar bevind zich angel pine???

iemand met kaart ??

Niet dubbelposten (mag ik ook niet; EDIT-knop gebruiken)...

En ik weet niet hoelang je GTA al hebt, maar ik zal je wat tips geven:

1. Bij het spel zit een grooote kaart met alle namen

2. In het spel zit een grooote kaart met alle namen

3. Je komt hier voor het eerst in San Fierro

4. Je komt hier weer met Photo Opportunity

5. Je komt hier weer met Badlands

6. Je komt hier weer met NOE

7. Je komt hier weer met Lure

ALS je het spel hebt zou je het nu toch wel moeten weten, lijkt mij...

Geplaatst: (bewerkt)
waar bevind zich angel pine???

iemand met kaart ??

Angle Pine is het dorpje onderaan de MT Chilliad.

angelpine5su.jpg

Bewerkt: door BMW
Geplaatst:

ja cava maar ik was in los santos er achter aan het zoeken en hij was in countyside dus :puh: merci voor de kaart hé :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...